seigdamererbest Skrevet 4. mai 2010 #1 Skrevet 4. mai 2010 Jeg skal ha innsettning 6.5 litt ut på dagen. Og nå begynte jeg plutselig å tenke over jeg kan vente telefon hvis ikke eggene overlever opptiningen.. Noen som vet?
eka72 prøver igjen Skrevet 4. mai 2010 #2 Skrevet 4. mai 2010 Hallo:-) Jeg hadde innsett av fryseegg den 30 april. Hadde time kl12.30 til innsett, og fikk beskjed kl.08.30 på morgenen om at begge egga hadde overlevd opptininga. Vet ikke om alle klinikker har samme opplegg. Lykke til seigdamererbest! skal krysse fingre og tær for deg:-)
Pia76.. Skrevet 4. mai 2010 #3 Skrevet 4. mai 2010 Heisann:=) I Trondheim ringer de dagen før innsett å sier hvordan det har gått. Jeg hadde innsett på søndag,,de ringte lørdag formiddag. Håper det går bra til deg,,,,veit der telefonen er nervepirrende.... masse lykke te
seigdamererbest Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 4. mai 2010 Takk! Da krysser jeg fingrene for at telefonen ikke ringer i morgen eller torsdag, og at jeg blir snart ruger igjen.
Pia76.. Skrevet 4. mai 2010 #5 Skrevet 4. mai 2010 Kanskje du missforsto meg ,,,,Klinikken ringer deg ja. Helt sikkert det. De sier fra om egget overlevde,,eller om det ikke gjorde det. Uansett så får du en telefon ja.
Med mat i tankene Skrevet 4. mai 2010 #6 Skrevet 4. mai 2010 Spennende! Jeg skal også ha innsett på torsdag så lenge opptiningen går bra, skulle få en telefon i morgen. Du gjør nok det du og Masse lykke til! (til oss begge)
MK73 Skrevet 4. mai 2010 #7 Skrevet 4. mai 2010 Ved Ullevål tok det opp eggene samme dag som innsettingen. Avtalen var at hvis man ikke hørte noe så hadde tiningen gått fint, og det var bare å møte opp til innsetting. Hvis det ikke ble innsetting skulle de ringe.
seigdamererbest Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #8 Skrevet 4. mai 2010 Takk for alle svar! Dumme meg som glemte å spörre om det da jeg var på ultra :-( Siden jeg har time 13.30 så kan de kanskje ta de opp samme dag.. Kan hende at onsdag og torsdag kan bli litt lange der jeg går og ikkee vet om jeg venter på telefon eller ikke. Håper i alle fall at ikke noen jeg kjenner ringer fra skjult nummer!! Lykke til dere andre som enten ruger eller skal bli rugere i disse dager!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 4. mai 2010 #9 Skrevet 4. mai 2010 På Riksen tiner de eggene samme morgen som innsetting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå