skorpionfruen Skrevet 4. mai 2010 #1 Skrevet 4. mai 2010 Hvert år er det samme elendighet. De står på hustakene her og gauler i 5-6 tia på morgenen. HAT HAT HAT! De skal bo ved havet ikke her i bebyggelsen. Bare synd det ikke er lov å skyte i boligfelt. Dette hater vokser seg mer og mer intenst utover mai måned. Arggghhhh
Gjest sug lut Skrevet 4. mai 2010 #2 Skrevet 4. mai 2010 God morgen, du som var her enda tidligere enn meg for å klage. Det høres legitimt ut - jeg sliter med skrikemåker i sørlandsidyll midt på sommeren i havgapet, men der kan man i alle fall si at de hører til og er litt sånn romantisk del av det hele. Er det mai som er verst, altså? Er de kåte eller hva?
maimaimai Skrevet 4. mai 2010 #3 Skrevet 4. mai 2010 Æsj, ja de skriker og oppfører seg som dyr! Jeg er glad jeg ikke kjenner en måke personlig! http://www.youtube.com/watch?v=Z6byH31rcAg
Gjest sug lut Skrevet 4. mai 2010 #4 Skrevet 4. mai 2010 Nå ble det skikkelig skremmende, fugler som oppfører seg som dyr, hva gjør de? Føder levende unger? Ammer dem?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå