ninobaby Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 Kan dette stemme? Kan man merke symptomer som kvalme og stikninger i bryster allerede 7 dager etter EL??? Jeg trodde ikke det varmulig jeg da men....
Sunnybeach4gull :) Skrevet 4. mai 2010 #2 Skrevet 4. mai 2010 Fullt mulig, d kommer ann på kor følsom kroppen din e og ikke minst kor raskt hcg`en stige om man ikke teste etter eggløsning, men derimot går etter kalendern, så kan d være el har vært 2-3 daga tidligere den syklusen og at man da e 9-10 daga på vei når man kjenne symptoma mens man vente på ikm;) Ble sjøl kvalm, svimmel og halsbrann uka før ikm,men d roa sæ rundt ikm og starta for fullt i uke 6, både nu og forrige gang
maria isabell Skrevet 4. mai 2010 #3 Skrevet 4. mai 2010 mellom uke 3 og 4 kastet eg opp...hadde hatt misstanke noen dager om mulig graviditet...nå er eg i uke 23:)
Tøvsjura Skrevet 4. mai 2010 #4 Skrevet 4. mai 2010 Noen kan til og med føle at de blir gravide under et samleie, høres merkelig ut, men jeg opplevde dette selv med nr 2. Jeg følte det, på en litt ubeskrivelig måte, at noe skjedde i kroppen. Denne gangen merket jeg ingenting, testet positivt på dag 33 og 34 i syklusen.
Erle79 Skrevet 4. mai 2010 #5 Skrevet 4. mai 2010 Det er nok mulig å kjenne symptomer en uke etter eggløsning, for da har embryoet festet seg til kvinnens kropp. Det vil være naturlig å anta at enkelte kvinner er mer sensitive enn andre på dette området. Å kjenne noe på kroppen under selve samleiet (at man blir gravid) er etter min oppfatning umulig, fordi cellene da bare flyter rundt inni kvinnens kropp uten at hun merker det. Man kan selvfølgelig få en rar følelse (av å bli gravid) etter samleiet, men det er bare tilfeldig, og flaks hvis spiren faktisk klarer å feste seg til livmoren noen dager senere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå