Gå til innhold

Tankefeltterapi :o) føles som jeg har blitt "frelst" i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med tankefeltterapi her? Jeg har vært på min første tankefeltterapitime i dag og det er helt utrolig. Jeg har gått med en angst følelse inni meg i så mange år og nå er den borte. Er for godt til å være sant. Jeg føler meg fri, endelig :o) anbefales på det sterkeste til alle med angst og depresjoner ++

Skrevet

Men så flott da gitt. Hvordan føles det ut nå, dagen etter? Henger det fortsatt i?

Skrevet

Ingen virkning på meg desverre. Var hos ei i Tromsø.

Skrevet

Var også hos ei i Tromsø. Ingen virkning på meg.

Men hører andre skryter av det, så kan hende det var bare behandleren som ikke "klikket" med meg...

Hun forsøkte å heale meg, fortalte meg at jeg var en fallen engel og mer til... :-/

Skrevet

Frelst er antageligvis det rette ordet ;) Så lenge det funker er det jo bra!

Skrevet

Tankefeltterapi er verken healingen eller har noe med fallende engler å gjøre. I utgangspunktet brukes tradisjonell psykologi i kombinasjon med banking på kroppens energifelter. Høres ut som tenkefeltterapeuten i Tromsø egentlig ikke har skjønt hva dette er og kanskje ikke bør brukes?

Skrevet

Jeg er hun som gikk i Tromsø og fikk healing m.m.

Hun banket på kroppens energifelter ja. Panne, kinn, bryst osv.

Men i tillegg mente hun jeg hadde godt av healing og blomstermedisin.

Jeg betalte ufattelig mange tusen til henne for hele greia. Hun er utdannet, og sikkert flink, men på meg fungerte det ikke.

Skrevet

Jeg fikk behandling hos ei i Tønsberg. Ingen snakk om engler eller healing.. kun banking på punkter.

HI

Det var en utrolig deilig følelse å våkne opp i dag uten angst. Har bare lyst til å rope det ut til hele verden hvor fantastisk bra jeg har det inni meg :o) dette er revolusjonerende. Nå skal jeg trappe ned på antidepresivaen og slutte helt med den

Skrevet

Jeg er på vei inn i en depresjon nå, frykter jeg, på grunn av samlivsbrudd. Må bare spørre litt om dette. Hvor mange ganger må du behandles, og hva koster det. Hvvis det stemmer at det koster flere tusen, kan jeg nok ikke som alenemor greie å spare sammen.

Skrevet

Noen som har prøvd dette i Fredrikstad eller en av de andre Østfold-byene?

Skrevet

Jeg tror det er 5 behandlinger. 3500 kr skal jeg betale.

Første behandlingen varte 1,5 time. De neste gangene vet jeg ikke hvor lenge jeg skal være der. Men tror det er 1 time de 2 neste gangene og så er det 45 min de siste to gangene hvis jeg har forstått det riktig.

Skrevet

Jeg også forsøkte dette, skikkelig useriøs dame som overtalte meg til å bli med på noe som het sjel til sjel kommunikasjon fordi tft ikke fungerte på meg.

Endte opp med å betale masse penger til to jenter som liksom kommuniserte med sjelen min, bare vissvass og utnytting av en sårbar person.

Skal forsøke tft på nytt men denne gangen skal jeg se på hva de gjør i tillegg til tft:)

Skrevet

Hva heter hun i tromsø. Jeg vurderte nemlig å bestille meg time der oppe. Men greit å vite hvem man skal unngå da:-)

Skrevet

Dette hørstes fristende ut. Er så dritt lei av å ha det som jeg har det. Heldighvis litt bedre nå som jeg har begynt på medisin.

Men funker det liksom, er det verdt å prøve. Kjedelig å bruke så mye penger på ingenting. Søkte på nettet, og det ligger flere i nærheten her. Frister veldig må jeg si.

Skrevet

Hei :)

For to år siden så gikk jeg gjennom et samlivsbrudd, og da fikk jeg en behandlingspakke hos min xsvigerinne, og det var ho som utførte den(ja, tro det eller ei) Det funka veldig bra på meg, hadde jeg ikke tatt de behandlingene så hadde det gått lengre til å komme over bruddet. Det som er så rart er at det dukker opp en god del andre ting også, fra barndommen osv.. Livet vårt er som et reagensrør, og med TFT så plukker vi selv frem ting som vi takler der og da, og det andre blir liggende til vi er klare for å behandle det selv.

Men vær klar over at du kan få en reaksjon, selv om du føler det pigg og alt i dag, så trenger det ikke være sånn i morra. Du trenger nok å gå de resterende timene :) men det er en herlig følelse, det er helt sant.

Jeg opplevde også at det kom masse farger, figurer, sanger osv da jeg satt i behandling...ganske rart egentlig.

Dere som har funnet en behandler som ikke hjalp dere, da har dere rett og slett ikke "matchet" den behandleren kan være god for en annen. Men et annet råd, sjekk om de er medlem at forbundet for TFT, er de det, så er de gjerne flinke.

Jeg har enda en behandling i ny og ne, og det beste er jo at man lærer det selv også :)

Skrevet

Oj, koster det så mye altså?

Jeg fikk dette av en dame på ett fly engang, hun var faktisk fra Tromsø :) hehe...

Kom tilfeldigvis ved siden av henne når jeg skulle fly fra Tr.hjem til Bodø.

Jeg hadde allerede flydd fra bergen til Tr.hjem og etter en sinnsyk landing og med min syke flyskrekk på toppen så var jeg liiiiivredd når flyet skulle lette.

Jeg snakket med en flyvert ang dette, og hun damen fikk dette med seg.

Hun spurte om jeg hadde prøvd tankefeltterapi, og om jeg hadde lyst å prøve det.

jeg var desperat, hadde ikke noe særlig tro på det men der og da hadde jeg takket ja til alt ;)

Og fra å være virkelig liiiiivredd så ble jeg rolig :))

Jeg var først rolig når hun begynte å banke og styre når vi skulle lette.

Så ble det ett H.... igjen i flyet hvor jeg fikk en anelse panikk, tok tak i hånden hennes istedet og klemte alt jeg kunne :P

Hun fortsatte med dette helt til flyet landet, og jeg ble bare roligere og roligere.

Tilomged når flyet tippet fra side til side under landingen, så slappet jeg helt av.

Så for meg så fungerte det veldig bra, og hjemturen var utrolig fin :)) Selvom hun ikke var der for å banke på meg! hehe..

Skrevet

Mente ikke å være anonym når jeg svarte på dette ;)

Jeg såg også forresten noe rart, som om jeg hadde en stor, koksgrå ullnøste i magen!

Holdt på å le meg ihjel, for det var det syyykeste! hehe...

(flydamen) ;)

Skrevet

Jeg har sett rosa elefanter, kaniner, svarte skyer, skyer i alle farger.. Og Bjørn Eidsvågs sang skyfri himmel kom plutselig inn i hodet mitt....så den hadde vel en mening :)

En annen ting, var med min datter hos tannlegen, hun måtte ha bedøvelse og var stiv som en pinne og grein... jeg banka på siden av hånda hennes(måtte sitte sammen med ho i stolen) og jenta ble heeeelt slapp, og slutta å grine.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...