☥ Liv ☥ med to blå Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 Ja, jeg vet at det ikke gjelder, men av de som har opplevd å få skyggestrek etter at avlesningstida på testen har gått ut, hvem har vært gravide, og hvem var ikke gravide? Tok test for noen timer siden, og den var negativ. Den ble liggende på badet, og når jeg så på den en stund senere, så var det en svak svak strek. Jeg har 4 dager til IKM (eller 3 nå, siden klokka er over tolv). På forhånd takk for erfaringer...
Kanskje snart <3 86 Skrevet 3. mai 2010 #2 Skrevet 3. mai 2010 Jeg har fått skyggestrek flere ganger både før og etter avlesningstiden (stort sett etter), men har ikke vært gravid. Har lurt på om det kan være at jeg har vært kjemisk gravid (ihvertfall de 2 gangene jeg har fått ultrasvak rosa strek). Nå skal det sies at de fleste gangene jeg har fått skyggestreker har de vært fargeløse og har lest flere steder at dette skal tolkes som negativt resultat, at det må være farge på streken dersom den skal tolkes som positiv. Så var det farge på streken?? Isåfall er jo det håp ) Min historie trenger ikke å være tilfelle for deg så håper ikke du mister helt motet nå, ønsker deg all lykke til )
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 4. mai 2010 #3 Skrevet 4. mai 2010 Jeg får desverre alltid streker på testene mine etter tidsfristen...Men ikke vært gravid så langt jeg vet! Men, når det er sagt, så har jeg lest om mange her inne som har fått sånne ugyldige streker, også viser det seg noen dager senere at streken kommer innen tidsfristen, likevel Masse lykke til! Prøv å ikke tenk så mye på det. Og fra nå av? Kaste testene!! Hehe. (lettere sagt enn gjort det der..hihi)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå