Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 Kan ikke helt sette ord på det men har dårlig magefølelse om den nye typen min hele tiden, vet ikke hva det er.. Men liker ham utrolig godt.. Vet ikke hvordan jeg kan ta det opp med ham heller.. Blir teit å si jeg har en dårlig magefølese på deg
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #2 Skrevet 3. mai 2010 Gi forholdet en sjanse ;-) er ikke sikkert at den dårlige magefølelsen viser seg å stemme
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #3 Skrevet 3. mai 2010 huff så i mellomtiden må jeg bre holde ut med magefølesen?
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #4 Skrevet 3. mai 2010 Hva er årsaken til den dårlige magefølelsen da tror du? Har du vært i forhold tidligere hvor du har dårlig erfaring?
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #5 Skrevet 3. mai 2010 Ja har det, har liksom vært på date med flere menn men det har gått dårlig og jeg har alltid "trukket" meg unna.. Nå er jeg i forholdet og føler meg ganske rar.. Han har ikke gjort noe men jeg klarer liksom ikke å stole 100% på ham.... Har tatt opp med ham at jeg føler noe er galt, men han sier at jeg må åpne hjertet mitt og stole på ham osv... Jeg kan da ikke få bekreftelse hele tiden ?? Vi bor et stykke unna hverandre også, og han vil ha en framtid med meg.... Hvorfor skal det være så vanskelig?
tre ønsker fler Skrevet 3. mai 2010 #6 Skrevet 3. mai 2010 Den dårlige magefølelsen bør du analysere. Kommer den av at du er utrygg i såfall hvorfor? Kommer den av adferd hos kjæresten du ikke forstår? Det er ikke godt å leve med "dårllig" magefølelse, den sliter deg ut på lang sikt. Mitt råd er å komme til bunns i årsaken. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #7 Skrevet 3. mai 2010 Ja, er litt i atferd hos typen. 1) Vi har akkurat blitt sammen, han snakker mye om framtiden osv.. tar som selvfølge vi skal bo sammen osv.. 2) Han snakker mye om giftemål Hvordan kan han være så gira alt??? Så er jeg jo ikke så perfekt som han sier jeg er osv.. Synes dette er rart
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #8 Skrevet 4. mai 2010 Min sa han elsket meg etter to ukers bekjentskap. Etter 4 mndr begynte han og fri. Hehe. Men nå var ikke min mann kokko da. Bare ivrig. Og sannsynligvis er bare han kjæresten din det, også. Men! Det samme kan også være et varseltegn. Hva vil føles værst? Dumpe typen og aldri finne ut om det kanskje var det rette? Eller muligens gå på trynet og bli såra, som igjen går over? Du trenger jo ikke bli like gira som han. Tok min to år med frierier før han fikk et ja fra meg. Hehe. Det er lov å prøve og stole på han. Ha heller bare bremsene på, så ikke det går for fort for deg
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #9 Skrevet 4. mai 2010 hmm..jeg ville undersøkt litt om denne typen jeg. Kjenner du vennene hans? Familie? Jeg trodde jeg hadde funnet drømmeprinsen min for noen år tilbake, han gjorde alt riktig, ville stifte familie osv, gentleman, bra jobb (trodde jeg), blid hele tiden, oppmerksom og god, romantisk, gavmild..som sagt, han virket for god til å være sann..Og det var han! Viste seg at han var lystløgner og grenset til psykopat. Jeg kjente ikke familien hans da de ikke bodde i samme by som oss, ikke vennene hans heller. Etter en liten stund sa vel magefølelsen min at noe ikke stemte, men jeg valgte å overse det. 4 år bortkastet av livet mitt.Heldigvis fikk vi ikke barn sier jeg!
Gjest Skrevet 4. mai 2010 #10 Skrevet 4. mai 2010 Jeg har hatt en dårlig magefølelse i alle mine forhold, utenom med mannen min. Jeg har gitt det navnet 7-dagers panikken. Hver gang etter 7 dager har jeg fått en overveldende følelse av at det var helt forferdelig feil. De gangene jeg overså den følelsen fikk jeg jaggu meg angre også... Hør på intuisjonen din, og kom til bunns i hva det egentlig er du er redd for. Jeg var jo litt smånervøs for hvordan mannen min var helt i starten jeg også, men det var jo fordi jeg var livredd for at han skulle vise seg å være lik resten. Jeg hadde ingen panikk, men var urolig. Jeg bestemte meg for at jeg skulle slappe av og stole på ham, og det har gått helt fint :-) Lykke til med selvransakelsen ;-)
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #11 Skrevet 4. mai 2010 Vel, jeg trosset min dårlige magefølelse, og lot meg kun styre av forelskelsens rus.... 3 år etterpå satt jeg der alene igjen - etter å ha vært gjennom et helvete... Da hadde jeg klart å bryte med en som var sykelig sjalu og kontrollerende - men som gjerne også ville gifte seg med meg etter få dagers bekjentskap... Jeg sier bare; pass deg. Sjekk med folk fra hjemstedet hans eller noe - og hør hva dine egne venner og familie mener - helt oppriktig. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #12 Skrevet 4. mai 2010 hehehe..Var nesten ingen i min familie som likte min mann ihvertfall, alle sa det var noe som ikke stemte, de hadde så rett så rett. Ville bare ikke høre jeg. Var jeg som skrev over her om 4 år bortkastet
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #13 Skrevet 4. mai 2010 Lytt til magefølelsen, du har fått utdelt kvinnelig intuisjon for å bruke den.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #14 Skrevet 4. mai 2010 Jeg føler bare at jeg ikke kan stole på ham for en eller annen grunn.. Han virker for bra til å være sant... Det skremmer meg, for jeg vet ikke om jeg kan stole på ham eller ikke.. Når jeg er med ham føler jeg meg bra.. Men det er noe jeg eikke kan sette fingeren på.. Ta det opp med ham eller gjøre det slutt?
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #15 Skrevet 4. mai 2010 Gjør litt research om han før du gjør det slutt
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #16 Skrevet 4. mai 2010 Om noe er "too good to be true", er det gjerne det. Tillit er jo et av de viktigste fundamentene i et forhold. Bare gå sakte frem - gi det litt mer tid, og så tenker jeg ting faller på plass av seg selv etterhvert. Men hold evt. barn utenfor forholdet enn så lenge!! Hilsen Brent Barn
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #17 Skrevet 4. mai 2010 Ja.. Hvordan gjør jeg research da..? Jeg er invitert i bryllup med han som skal være forlover til beste kameraten og da skal jeg få møte alle inkl. hans familie osv... Er så nervøs
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #18 Skrevet 4. mai 2010 De fleste som har opplevd litt og kanskje hatt noen forhold, vil nok si at har du en snikende følelse om at ting ikke er som de skal. Ja da er de gjerne ikke det! Erfaringer er det som gir oss mulighet til å skille mellom godt og vondt. Bruk ikke opp livet ditt på noen som ikke gir deg en god følelse Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå