Wilma Flintstone Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 Har du fått babyen din? Ble det gutt eller jente? Står alt bra til med dere?
Gjest Skrevet 4. mai 2010 #2 Skrevet 4. mai 2010 Hallaise! Babyen kom 1 uke før tiden og det ble en jente. Fødselen gikk kjempe bra og det tok 4 og 1/2 time fra jeg først merket noe og til hun var ute. Var selvfølgelig sinnsykt vondt, men jeg klarte det. Hurra:)!! Og jeg er super-fornøyd med Narvik sykehus. Fantastiske folk! (min fødselshistorie: http://vinterverket.wordpress.com/2010/04/23/fredagslykke/ ) Hun var ganske liten og jeg får ikke til å amme. "No milk today" er visst vår tema-sang og etter å ha prøvd i litt over en uke så ga jeg opp så nå får hun NAN og legger godt på seg. Hun er snill og grei, sover godt, spiser godt og er en herlig liten sak:)
Wilma Flintstone Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2010 Så bra å høre:-) Jeg skal definitivt gå inn å lese fødselshistorien din. Husket jo på terminen din siden den var på bryllupsdagen min. Gratulerer så mye:)
Wilma Flintstone Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 4. mai 2010 Så flink du er å skrive:-) Drømte meg jo helt bort jo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå