Gå til innhold

Herregud jeg er så lykkelig!!!!:-)))

Anbefalte innlegg

Skrevet

For et år siden vant jeg 10.000 kroner, brukte 2.000 av dem og gjemte resten av pengene på en meget lur plass, så lur at jeg også etterhvert glemte av hvor jeg hadde lagt dem:(

Hadde gitt opp og finne dem og beskylte mannen min for og ha gjemt dem et annet sted, men i dag fant jeg altså de 8.000 kronene som jeg hadde gjemt og de har jeg gått forbi daglig i 1 år snart!

Helt utrolig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde vært morsomt å vite hvor den lure plassen var, hehe...

Skrevet

Og det tør du skrive om her inne, bare vent nå kommer nok snart noen sure svar.

Ellesr skjønner jeg godt at du er lykkelig nå. :-)

Skrevet

Så morro :o)

Kjenner bare den lykkefølelsen av å finne en 200 lapp som er glemt i en festveske.....kan bare forestille meg hvordan det er å finne 8000 :o)

Hvor hadde du gjemt dem da?

Skrevet

ja det var nok en lur plass:-) Skulle hatt en sånn plass selv. Bleknet litt at jeg fant 100 kr i skibuksa fra i fjor he he

Skrevet

Hadde puttet dem i en smykkeeske som selvsagt var tom for smykker for det lå jo i smykkeskrinet!

Skrevet

Åååh, nesten det samme hende meg sist tirsdag!

Vi skulle kjøpe vogn (brukt) på onsdagen, og jeg hadde tatt ut penger til det noen dager før. La pengene og minibankkortet i en bukselomme, og når kvelden kom så tok jeg bare av meg buksa, kastet den på vask, og glemte helt hva som lå i lomma!

Tirsdagen begynte jeg å tenke etter hvor jeg hadde lagt pengene, og kunne ikke komme på det. Kunne heller ikke finne minibankkortet, og hadde ingen mulighet til å ta ut nye penger. Endevendte hele leiligheten den kvelden, var så glad at jeg begynte å grine når jeg fant kortet og pengene, trodde jeg hadde mistet de for alltid! Lang ifra så mye som 8000, men lettelsen var alikevel STOR! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...