Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Du så på meg for noen uker siden og du sa jeg måtte spørre igjen når jeg begynnte å prøve...

Vel neste mens kommer rundt 9 mai og så er det i gang :)

Er så spent... Kan du se når det klaffer og kjønn???

Holder forresten på med husjakten ennå og syns det snart er på tide vi får noe... Ser du noe her?

Hadde vært kjempe hyggelig om du hadde orket å se på meg :-)

Jeg 25.04.84

Han 21.03.84

Har gutt født 02.12.06

På forhånd takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, har sett meldinga di og skal se på det når jeg får tid. Innen et par-tre dager tenker jeg :)

Skrevet

Hei igjen. Jeg har det bare så travelt for tiden så rekker ikke se på deg enda. Men plutselig har du fått svar ;) Beklager at det tar litt lenger tid enn jeg tenkte!

Skrevet

Det går så bra :)

Syns du er kjempe snill som faktisk tar deg tid til å komme med tilbakemelding og prøver å ta deg tid til å se på meg i hele tatt...

Det er ikke noe stress og det haster ikke, så bare ta det når du selv føler for det. Blir glad for svar fra deg uansett når det måtte komme :)

Skrevet

For å ta det siste først..fikk opp at du får en nyhet/telefon eller melding av noe slag snart..i forbindelse med dette er det også penger/hjelp fra andre.. og til slutt mulig flytting, å forlate det gamle og komme til nye horisonter..så jeg tolker det som mulig ny bolig? Tror dette er noe som skjer raskt. Dette med hus kommer så tydelig opp her nå at det faktisk var vanskelig for meg å få svar på graviditet..Men får opp September neste år som mulig barn da..og tror jente. Men skal ta en titt på nytt når dette andre er litt mer i bakgrunnen. Føler det forstyrret litt ;)

Skrevet

Hei igjen. Må vel være huskjøp på gang med dere nå? Hehe, føler det kommer opp igjen og igjen her..hmmm ? :) Fortsatt greier jeg ikke se graviditet i nærmeste fremtid her. Men jeg skal prøve å se litt etter i blant hvis jeg får tid, føler dette med huskjøp er viktigere nå på en måte, altså, det er i fokus! :) Lykke til! Spent på om du kjenner deg igjen i noe jeg skriver, og om dere snart finner bolig! Klem :)

Skrevet

Hallo! Først vil jeg si takk for at du tar deg tid :)

Når det gjelder huskjøp så ser vi fortsatt... skal på visning på torsdag og er veldig spent. Det er et rekkehus som jeg har veldig veldig lyst på, og det ligger akkurat der jeg ønsker, men vi får se hvordan det går...

Det at du fikk så sterke følelser rundt hus i går er egentlig ikke så rart da vi var på en visning i går og holdt på å legge inn bud men ombestemte oss i siste liten fordi jeg fikk en følelse av at det ikke var det riktige, hehe :)

Når det gjelder graviditet så begynner vi å prøve denne mnd :)

Er litt spent på hvor langt tid det tar denne gangen da det satt på første forsøk forrige gang.

Uansett så kommer jeg med tilbakemelding hvis det skjer noe :)

Igjen takk for at du orket!!

Klem fra meg :-))

Skrevet

Hei takk for at du gir tilbakemelding og lykke til på visning i morgen! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...