Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 tidligere svangerskap? i mitt første sv.skap ventet jeg gutt, og kunne lett ha gått uvitende igjennom hele svangerskapet. I motsetning til mitt andre. der jeg ventet jente, var jeg kvalm fram til uke 25!:/ og nå er jeg i mitt tredje, som da er lik mitt første:P såeh, kan dette ha noe med hvilket skjønn jeg bærer på? Om jentene utløser flere hormoner eller noe sånnt? hadde ingen strekkmerker med min første, men dem kom i fleng da jeg gikk med nr 2. vet ikke om dette har noe å si.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #2 Skrevet 3. mai 2010 Jeg har 2 gutter og 1. svangerskap var jeg umerkelig gravid, men med nr. 2 var jeg så kvalm og spiste så lite pga det at jeg ble lagt inn på sykehus... Ingen strekkmerker noen sted etter noen av dem; det henger mer sammen med vektøkning og arv...
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #3 Skrevet 3. mai 2010 merkelige greier det der:) vil ikke vite skjønn på UL denne gangen:) så blir spennende:) men er også nysgjerrig;) HI
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #4 Skrevet 4. mai 2010 Her var det slik 1: Morgenkvalm fra rundt uke 7-12, kastet opp et par ganger og kom meg utover dagen 2: Småkvalm hele døgnet fra ca uke 8 til uke 20, kastet opp noen ganger, men hadde også periode med så lite kvalme at jeg fikk i meg greit med mat i løpet av en dag. 3: Veldig morgenkvalm, kastet opp hver eneste morgning, gjerne flere ganger og var helt elendig. Først ut på ettermiddagen fikk jeg i meg litt mat. Var veldig kvalm fra rundt uke 4 til uke 12-13 og så småkvalm i noen uker til. 4: Ikke kvalm i det hele tatt, bare en tanke uggen på ettermiddagene rundt uke 8-9. Helt fantastisk å slippe unne kvalmen. Jeg har: gutt gutt gutt jente
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 4. mai 2010 #5 Skrevet 4. mai 2010 Dette var altså jeg som skrev, men er ikke vandt til å hake av annonymknappen enda :-)
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #6 Skrevet 4. mai 2010 1.barn, ikke kvalm i det hele tatt. 2.barn, kvalm fra uke 6-20. Kastet opp mange ganger daglig. 3.barn. kvalm fra uke 4. kastet opp flere ganger daglig fra uke 4-8. Er nesten 9uker nå, og mye kvalm, men kaster ikke opp mer enn en gang daglig. Har 2 jenter.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #7 Skrevet 4. mai 2010 Har jente,jente og nå gutt. Innlagt på sykehus med hyperemeses hver gang. Flere uker for hvert svangerskap - det eskalerte med kvalme... Ingen strekkmerker noe sted til tross for nesten 18 kg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå