Gå til innhold

Hjelp!!! Jeg har tatt silikon og angrer/er missfornøyd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det ann og få ny opr gratis eller som man får redusert pris på??

Var heeelt flat etter amming av 2 barn og hadde vel så vidt en a.cup før jeg fikk barn.

Så jeg ønsket og legge inn silikon,dette plaget meg psykisk.

Jeg var også redd for at det skulle bli unaturlig så ville ikke legge inn så mye,var veldig klar på at jeg ikke ville at de skulle bli runde og se unaturlige ut,men han mente at det ble det ikke og jeg kunne fint legge inn mer men jeg var usikker og ville gjerne sett bilder men det gjør dem ikke.

Ville også ha moderat profil men siden jeg var så smal i livet ble den kanskje for bred og da snakket vi om og gå ned en str,(20 g) eller legge inn høyprofil (noe jeg var redd ble unaturlig)men gå ned litt i str,på opr dagen var jeg enda i tvil og ønsket moderat profil men lurte på om det gikk,han sa at jeg skal prøve på det( på en måte som virket som om at det vil nok gå) så vi snakket ikke noe om den høyprofil. (da følte jeg iallefall at han kom til og få det til) (men hadde jo snakket om det da jeg var på konsultasjon at hvis det ikke gikk så ble det høyprofil)

Og det ble høyprofil og da hadde jeg valgt og gå ned en str,for jeg var redd de skulle bli veldig struttende runde eller unaturlig om jeg tok dem større,men det gjorde de ikke,er fornøyd men kjenner det irriterer meg at jeg har betalt 30.000 for ikke en b-cup en gang og kunne tenkt meg 30-40 gram til.

han har jo ikke gjort moe galt,men er det noen som vet om det er mulig å "klage" er jo ikke klaging heller da men jeg syntes det er så kjipt og og betalt så mye penger og ikke være fornøyd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mye har du fått lagt inn da?

Skrevet

De 30-40 g du "mangler" hadde ikke utgjort noen særlig forskjell uansett. Trøst deg med det.

Jeg vet ikke hvor du har gjort dette, men om du "klager" kan du være så heldig å få ny operasjon til samme pris. De fleste skal nemlig ha opptil 10.000 kr ekstra dersom du proteser fra før.

Hvor mye har du lagt inn`?

Skrevet

260g og jo det vil utgjøøre forskjell,har ei venninde som hadde a-cup og la inn 320g (fikk en full c cup)og de syntes jeg er myyye større,men hun hadde jo et litt annet utgangspungt ikke ammen og jeg var ¨helt tom,men jeg syntes de var litt store og ønsket meg mindre en det,g trodde ikke 60 gram skulle være så forskjell de ser jo dobbelt så store ut.

Er bare så kjedelig og ha vært missfornøyd,operert og betalt så mye og ikke bli fornøyd.

Skrevet

Du må huske at du ikke kan beregne str utifra gram, men fra dimensjoner. 260 og opp til 300 utgjør ca 5 mm i bredden i medium profil, og noe mindre i høy profil. Det ville knapt vært synbart. Men opp til 320 som venninna di har begynner det å nærme seg 1 cm forskjell og da kan man begynne å se det..

Jeg la inn 245 g første gang jeg opererte. Ble sykt misfornøyd, men fikk mast meg til en ny operasjon. Jeg fortsår godt at du er skuffet.

Skrevet

Les igjennom papirene du fikk før du la inn silikonen.

Jeg mener at det skal stå noe om klage osv,det gjorde det i mine papirer.

Skrevet

Basert på det du har forklart så har kirurgen gitt deg akkurat det du ba om. Det at du i etterkant synes at de ble for lite, er ikke kirurgens feil, så jeg ser ikke helt hva som skulle vært grunnlaget for en evt klage?

Skrevet

Jeg skriver jo at det er ikke akkurat en klage men er så missfornød og lurer på om det går an og få en redusert pris på det,han har gjort en god jobb men jeg er ikke fornøyd likevel. Jeg var i tvu om jeg skulle gå opp 20 g på øyprofil men når vi snakket sammen før opr så mente han at han skulle nok få til og legge inn 280 moderat profil,og jeg roet meg med det men slik ble det jo ikke s¨å egentlig var jeg jo enda i tvil om str på den protesen jeg har.

Skrevet

Hvor opererte du da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...