Patetica fåkksi Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 Når jeg trenger "Rett kopi" av vitnemål og det står at dette er noe jeg får stemplet på selve skolen, kan jeg bare dukke opp der og be om det nårsomhelst? Videregående.
Gjest sug lut Skrevet 3. mai 2010 #2 Skrevet 3. mai 2010 Du trenger ikke gjøre det på skolen, du kan få det gjort på andre offentlige kontorer, men om skolen er greiest vil jeg tro du kan bare troppe opp, ja.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. mai 2010 #3 Skrevet 3. mai 2010 om du har vitnemålet så kan du dra på posten, banken, politistasjonen og skolen og få det. bare pass på at de stempler kopien med "rett kopi" stempel
Patetica fåkksi Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 3. mai 2010 Åh! Så opplyste dere er alle sammen. Jeg har originalen her men den begynner jo å dra på åra. Det er jo slik at man får ekstrapoeng for å være så gammel som meg, så om jeg f.eks får ny utskrift per mai 2010 kommer den da med disse gamlingspoenga og det er det jeg burde ha eller spiller ikke det noen rolle? Hilsen Tosk.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. mai 2010 #5 Skrevet 3. mai 2010 gamlingsponga får du uansett - med mindre du lyver på aldren i søknaden da... hee.. får nany fine følelser av dette
Patetica fåkksi Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 3. mai 2010 Jeg lever fremdeles på det at noen trodde vi to var tvillinger, det ga gamla litt selvtillit igjen. Du er jo bare ungfolen. De legger altså til poeng selv, jeg trenger ikke minne dem på det altså? Da er det kanskje lettest å bare stikke innom posten når jeg allerede må dit i morgen.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. mai 2010 #7 Skrevet 3. mai 2010 hehe... vi er to hotte tvillinger da! ungfolen faktisk, jeg som syns jeg begyner å dra på åra... hehe men det er litt vanskelig og motsi deg når jeg ikke aner hvor gammel du er og det ikke står på FB en gang... for alt jeg vet så kan du jo være 60 med sykt mye botox innabors :D:D:D:D:D:D ja om det er skole du skal søke på så legger de det til helt av seg selv
Patetica fåkksi Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #12 Skrevet 4. mai 2010 Ja, eller jeg ser ganske ung ut, men hjernekapasiteten sier "minst 40", derfor havnet du på en gylden middelvei.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. mai 2010 #13 Skrevet 4. mai 2010 det var heller sånn: "de grå stripene i håret tilsier at hun begyner å dra på åra - men sier jeg det blir det bråk, så jeg går for noe koselig noe"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå