Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 Min bestevenninne hadde sex med mannen min, jeg fant det ut da jeg kom tidlig hjem fra jobb en dag. Mannen min var "syk" den dagen og hadde dermed besøk av henne..Jeg kom inn døra og hørte latter på badet, jeg gikk inn og der stod de nakte sammen.. VI er skillt og hun er en eks venninne. De er heller ikke sammen i dag, hun ble dumpet rett etter pga av at ville ha meg tilbake. NEI TAKK!!!
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #2 Skrevet 3. mai 2010 Tror du vinner denne kåringen her. Ex er best!
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #3 Skrevet 3. mai 2010 Jeg var utsatt for et vodtektsforsøk av en 55 år gammel mann da jeg var 13. Dette betrodde jeg meg om til en veninne. Da vi skulle være orangeruss i niende klasse hadde denne veninna satt 5 forslag til russenavn på lista på veggen på klasserommet til meg. Alle omhandlet denne episoden og denne mannen (navngitt) så hele klassen kunne lese det. inntil da var det ingen andre enn henne som visste noe om dette voldtektsforsøket.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #4 Skrevet 3. mai 2010 Jeg ble gravid med en som jeg hadde noe på gang med da jeg var 21, jeg fortalte det til min (den gang) beste venninne. Og jeg gruet meg til å fortelle det til han som var barnefar. Da jeg omsider tok mot til meg, hadde min tidligere venninne allerede fortalt han det. Det endte (heldigvis) med at jeg tok abort. Og min tidligere venninne fikk to barn med han i rekordfart etter at jeg hadde tatt abort. Men guess what, de bodde ikke sammen veldig lenge. Det skulle tatt seg ut, og hatt barn med han hun har som far til to av sine barn. Rister på hodet og er veldig glad for den familien jeg har i dag:)
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #5 Skrevet 4. mai 2010 Min venninne var kjempeforelsket i mannen min. Hun la seg etter ham når hun hadde en sjangse. Min mann hatet hele kvinnfolket. Det hele toppet seg da hun gikk rundt til felles venner og la ut hvor ulykkelig min mann var med meg og at det egentlig henne han ville ha, men at han ikke turde og gå i fra meg pga av ungene. Dette fikk selvsagt mannen min og jeg vite. Mannen min ble rassende og tok henne for seg neste gang hun prøvde seg på ham. Ente med at hun stormet ut fra festen..Siden har vi ikke sett henne...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå