Gå til innhold

Noen som har giftet seg på tinghuset her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde dere brudekjole? Hvordan feiret dere ellers dagen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Giftet meg i en lysegrønn ullkjole jeg:) Er ikke helt hvit brudekjole-typen.

Vi drakk portvin og spiste konfekt på et sjokoladeri og så spiste vi middag ute. Med forlovere og vår da 5 måneder gamle sønn. Fin dag. :)

Skrevet

Jeg hadde på meg turkis kjole fra Neste Stopp. Selskapet hadde vi hjemme hos oss med bare forlovere og nærmeste familie, dvs. foreldre, søsken med deres familier, ei bestemor og ett sett tante/onkel, 26 tilsammen. Vi hadde invitert til hagefest.

Ingen av gjestene, bortsett fra forlovere da, visste at vi hadde giftet oss før de kom til oss. Først da fikk de vite det. Min forlovers samboer hadde tapet hele vielsen. Da gjestene kom fikk de se filmen. Kan tro det var mange overraskede fjes å se....! Men alle tok det pen, og var ingen som følte seg snytt for noe. Feste ble en stor suksess og vi hadde den varmeste sommerkvelden det året. Satt ute i hagen til kl.03.30.

Vi serverte champagne og jordbær da gjestene kom. Til mat hadde vi valgt noe så enkelt som reker med tilbehør og hvitvin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...