Gå til innhold

Noen her som leverer barnet hal 7, hver dag i barnehagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må kanskje det selv om en stund. Barnet blir hentet litt over hal 4 hvis dette kommer til å skje. Men tenker på barnet, at det er så tidlig, er 3 år. Huff...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vår barnehage åpner halv åtte så slipper heldigvis den problemstillingen. Altfor tidlig ja, håper du har tenkt godt igjennom valget ditt.

Skrevet

Ja vi leverer da men han blir hentet mellom kl 13 og 14 og har fri hver torsdag...

Skrevet

leverer kl 07, hentes kl 15.45.. 2 år gammel.. Og slik er det for at økonomien vår skal gå rundt. Han hentes kl 14 på fredager.. Da slutter jeg tidligere.

Skrevet

Hvis barnet blir hentet tilsvarende tidlig ser jeg ikke på det som noe problem, vi har morgenfugler hjemme så her hadde det gått greit. Men man må gjerne legge seg litt tidligere og da.

Skrevet

jobba sammen med ei som var anestisisykepleier. Var slitsomt for ungen. men for en periode så går det sikkert greit. Må man så må man. Når jeg skal begynne å jobbe igjen, må jeg også levere så tidlig. (ikke barnehage, men bestemor) Både mannen og jeg har jobb som begynner 07.00.

Skrevet

jeg leverer snuppa mi rundt halv 9-9 å henter henne halv 3 :) syns d e er lenge nok....men skjønner di som må levere tidlig pågrunn av jobb å økonomi.... :)

Skrevet

Unger er langt våknere enn deg sjøl om morran, så det går antakelig helt fint.

Skrevet

?????????????????????

Skrevet

Her vi bor er det helt umulig å få til siden barnehagene åpner klokka halv åtte (de få barnehagene som åpner tidligere åpner klokka kvart over sju).

Med mine barn hadde det overhodet ikke vært noe problem, de står opp mellom halv seks og seks uansett, så vi har en del dødtid før vi skal avgårde om morgenen. Hadde jeg kunne levert to timer før (leverer 9 nå) og hentet to timer før så ettermiddagene sammen hadde blitt to timer lenger enn de er nå før sengetid hadde jeg gjort det med glede.

Nå er ungene i barnehagen fra 9 til 16.

Skrevet

Det blir ikke "vondt" verken for deg eller barnet bare dere får kommet dere inn i ny døgnrytme. Det går nok veldig fint. Jeg måtte levere såpass tidlig i en periode pga jobben og det gikk fint. Småen sov litt lengre i bhg og la seg tidligere på kvelden :-)

Skrevet

Barn tilpasser seg. Og det går nok fint. Vi leverer 0700 og henter 1620. Sånn er det når man jobber heltid 0800 til 1600.Tar oss en feriedag av og til for å få en kosedag hjemme. Syns det fungerer veldig bra.

Skrevet

Det skal vel strengt tatt ikke være noe problem. Jobber man 100% så tilbringer barnet akkurat like mye tid i barnehagen om arbeidsdagen er 7-15 eller 8-16.

Barn tilpasser døgnrytmen sin, så om man står opp en time tidligere, og legger seg en time tidligere så blir jo summen akkurat det samme:)

Skrevet

Lurer på hvordan dere kan ha barnet i barnehage 9 timer og 20 minutter hver dag jeg, anonym 09:00.

Regelen for opphold i barnehage setter jo grensa på maks 9 timer pr. dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...