Gå til innhold

Facebook! Kontoen min har blitt hacka!! Sjekk deres med en gang!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det går rykter om at hvis du har deg selv på vennelista di så har noen hacka seg på din konto!!

Jeg har det, og har prøvd å fjerne meg selv som venn, og bytta passord, men likevel er jeg der som "venn av meg selv".

Noen som vet hva jeg skal gjøre?? Får panikk!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

shiiiit! har meg selv jeg og. hva gjør man da`?

Skrevet

Nei se det vet jeg ikke.

Har hverken fødselsnummer eller kontonummer på fb-profilen min, så om noen har hacket, hva skal de ta tenker jeg.

Skrevet

Har ikke privat informasjon jeg heller, men det er skikkelig ekkelt at noen har tilgang til min profil da..

Skrevet

Det er ikke jeg, så da driter jeg i det!

Skrevet

Hehe.. dette er bare tull.

Skrevet

Se der ja, jeg gidder da ikke å være venn med meg selv. Fikk sletta meg selv som venn, så får vi se hvor lenge det varer.

Skrevet

jeg fant også meg selv,gikk inn på brukerkonto også på rediger venner å søkte på meg selv å der kom jeg jammen meg,.,,trykka på x så forsvant d.....

Skrevet

oh shit jeg har meg selv som venn på vennelista jg og .. hva betyr d at sida mi har blitt hacka? hvem gjør dette?

Skrevet

These messages appear to be hoaxes designed to waste the time of Facebook members, and can be safely ignored, if not just for the fact you cannot delete yourself anyway."

Skrevet

Samboeren min har ikke seg selv på vennelista, og jeg har sletta meg fra min egen, men kommer bare tilbake igjen..

Ikke alle som har seg selv der.

Syns hele greia var ekkelt..

Skrevet

hele greia er bare bullshit.. skjønne rikke at så amnge går på de der hver gang... hehe

Skrevet

Hvorfor har noen seg selv på vennelista, mens andre ikke har det da?

Skrevet

h prøvd å slette meg selv flere ganger ,men kommer bare tilbake ??? hjeeelp

Skrevet

LESER DERE IKKE HVA SOM STÅR I TRÅDEN?? DET ER BARE TULL, SPAM !!!

Skrevet

Er dette seriøst?Jeg var også min egen venn,, merkelig.

Skrevet

hehe, dagens beste.

Skrevet

Men hvordan får ma seg selv som venn da?

Skrevet

Hehe, ser jo ut som om det er samme person som står bak minst 10 av de forskjellige innleggene i denne tråden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...