havrebodl Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 Jeg kom meg ut i dag! Sprang hele 8.6 km! Litt stolt;) Brukte rett under 1 time, så får vi se framover hvordan dette går:) Hvordan gikk det med deg?
Villa Perlesukker Skrevet 3. mai 2010 #2 Skrevet 3. mai 2010 Wohoooo så bra grattis jeg løp intervaller i dag og er helt skutt...løp bare 7,4 km jeg da men guri så deilig... du er herved blitt min treningsbuddy Når skal du løpe neste gang?
havrebodl Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. mai 2010 Gratulere så masse til deg også!! vi klarte det!! Du kan stryke bort ordet bare! 7,4 km er BRA!! Tja.. tenker å løpe onsdag eller torsdag. Alt ettersom hvor gangsperr jeg er..hehe.. Håper å klare og jogge 3 ganger denne uken. Du da? Leggetid her i gården, men vi snakkes snart igjen! Ha en fortsatt fin kveld:) Spent på om jeg kommer meg opp av sengen i morgen......Kjenner det ganske godt i lårene allerede.. ai ai...
Villa Perlesukker Skrevet 3. mai 2010 #4 Skrevet 3. mai 2010 Skal legge meg jeg også... haha vi snakkes igjen...løper onsdag jeg også om det ikke blir torsdag...3 ganger denne uken er perfekt ! Natta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå