Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 ringer, sender du sms eller mail til arb.giver da?
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #2 Skrevet 3. mai 2010 alt etter som hvilket forhodl vi har, men synes en telefonsamtale er på sin plass.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #3 Skrevet 3. mai 2010 Har alltid ringt, av en eller annen grunn føler jeg at det er mest troverdig.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #4 Skrevet 3. mai 2010 Ja, jeg syns også at det beste er å ringe, men når de ikke tar tlf?
TurboMaria Skrevet 3. mai 2010 #5 Skrevet 3. mai 2010 Hvis jeg sier fra tidlig på mårran eller sent på kvelden så sender jeg en sms. Hun sier selv at det er best. Sender ikke e-post for da får jo hun ikke beskjeden før ganske sent.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #6 Skrevet 3. mai 2010 Har "ny jobb" så har ingen avtale her enda. Min forrige arg.giv. ville alltid ha telefon uansett på dagen..
LillaGorilla♥♥ Skrevet 3. mai 2010 #7 Skrevet 3. mai 2010 Hvis jeg er syk kvelden før, og det er av en sånn art at jeg vet at jeg kommer til å bli borte neste dag, så ringer jeg. Er jeg syk på morgenen- men 'normalt' syk- ringer jeg. Men de gangene jeg har våkna med dundrende migrene, ekstrem kvalme eller veldig høy feber der jeg knapt nok orka å røre på hodet- eller i de tilfellene jeg har vært så forkjøla at jeg ikke har hatt skikkelig stemme, da sender jeg sms. Sender også sms om det er andre eller tredje dagen på rad feks, og jeg allerede ga beskjed via tlf første dagen.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #8 Skrevet 3. mai 2010 Vi må ringe, om ikke får vi ikke sykepenger. Står i reglene vi har vist. Men pleier å sende en sms om det er sent på kvelden jeg blir syk, eller om jeg er i tvil om jeg kan komme på jobb. Har en ganske grei avtale med sjefen min ang dette, så vi gjør det som passer best for oss. Jeg merker jo gjerne om ting begynner å brygge opp, og syns det er greit de får beskjed litt i forkant, for om andre er syk så er det kanskje jeg som må farte ut på jobb den dagen jeg har fri, greit å finne det ut før jeg må være på jobb.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #9 Skrevet 3. mai 2010 Ringer. Min arbeidsgiver sier at å sende SMS er det samme som å ikke si fra:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå