Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ogsaa faatt litt kviser naa etter at jeg ble gravid, og jeg har ikke hatt kviser paa mange aar. Jeg spiser heller ikke mer usunt naa enn det jeg gjorde for, saa jeg har trodd det er paa grunn av graviditeten..men jeg vet jo ikke. Haaper at det skal gi seg snart!!

Eg spiser sunnere no enn eg gjorde før eg ble gravid, men likevel... fra eg ble gravid (til og med før eg visste det selv) begynte eg å få mer uren hud. Dette utviklet seg mer og mer og på første svangerskapskontroll måtte eg be om å få noe for det. Var rett og slett utviklet seg til noe som såg mer ut som et heftig utslett rundt munnen. Han bad meg kjøpe Barsiron Wash og Gel. Fåes reseptfritt på apoteket. Har brukt det en uke no og er blitt mye bedre... Er litt sår og den gel´en svir litt etter man smører den på og det føles litt stivt og rart, men det har iallefall gjort mitt ansikt myyye bedre!! Tips om annet ikkje funker iallefall... :)

Jeg har også mer uren hud nå, hadde det sist og. Men, husker at i slutten av svangerskapet hadde jeg verdens reneste hud, tykt hår og glansfullt hår :D

Helt til amminga gjør at man røyter bort mesteparten av håret da..urk..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...