Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 er en uke over termin og ble strippet for 3 gang i dag. denne gangen lurer jeg på om det faktisk er noe på gang. det er blod på papiret når jeg tørker meg, noe som det ikke har vært de andre gangene. Dere som også har opplevd dette, var det et tegn på fødsel eller på at fødselen nærmet seg? har i tillegg fått 4 ganger med modningsakupunktur
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #2 Skrevet 3. mai 2010 Jeg blødde etter stripping. Hadde 3 cm åpning i 4 uker før noe skjedde og jeg fødte henne på termindagen.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #3 Skrevet 3. mai 2010 har 3 cm åpning nå og var moden sa jordmor HI
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #4 Skrevet 3. mai 2010 Kanskje, kanskje ikke. Jeg ble strippet sist gang, men som alle andre kjerringråd, tror jeg det blir som å spille lotto. Enten så vinner du, men i de fleste tilfeller vinner du ikke. Hvis strippingen hjelper, så er det jo fordi du er 1 uke på overtid, og da skal jo babyen komme ut uansett. Hvis du allerede er blitt strippet 3 ganger, tror jeg bare at jeg ville ventet på at babyen kommer av seg selv. Prøv sex i kveld, litt sæd vil nok hjelpe på modningen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå