Gå til innhold

Hjelp meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboeren min har det ikke så, vi har et barn på 16 mnd, han mener vi ikke er kjærester lenger, at vi bare bor under samme tak som vi har kjøpt ilag og har et barn sammen. Vi har ingen familie rundt oss, så det er ikke så enkelt å være "bare" kjærester, ingen barnevakt. Han er ute på byen 1-2 ganger i mnd,ofte drar han ut sånn plutselig uten å ha sagt fra om det tidligere. Jeg synes det er litt for ofte når han fær ut 2 ganger i mnd og som oftest drar han også på etterpåfest. Når vi har hatt familie på besøk og mulighet for barnevakt og jeg har foreslått kino,eller fære ut å spise, finner han på unnskyldninger. Det skal sies at han har vært i et tidligere forhold med barn, dem var i lag i 7 år, og han var veldig ung da han ble pappa den gangen, og eksen gikk fra han pga at han drakk så ofte. Han syns ikke vi gjør noe artig sammen mer.

Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

Jeg syns denne mannen virker umoden, og han virker som at han har panikk. Han klamrer segt til en slags avart av en forgangen ungdomstid, der det å feste med kompiser (og aller nådigst kanskje med deg?) er den eneste måten å ha det gøy på.

Når du sier "Han syns ikke vi gjør noe artig sammen mer." tenker jeg på det som en kjapp og grei unnskyldning fra hans side som rettferdiggjør at han svikter deg, for det er jo din egen skyld som liksom er blitt så kjedelig.'

Vanskelig å se for seg at dette forholdet skal være liv laga, dessverre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...