Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 Er helt knekt. Aldri vært så redd før. Vi er gift og har vært sammen i 13 år, dvs siden jeg var 19 år. Han er og blir den eneste for meg, og jeg elsker han over alt. Han har alltid vært glad i oppmerksomhet fra andre damer, men aldri vært utro. Men jeg har vært såret mange ganger over oppførselen hans. Nå har altså denne oppmerksomhetsgreia gått for lang med ei jente, og det endte med kyssing for 2 uker siden. Han kom hjem og var veldig fortvilet over dette, men enda verre var det å høre at han trodde han hadde følelser for henne. Dette er ei jenta han har tilbringt ekstremt mye tid med den siste tiden, og han har hjulpet henne med mange av problemene hun har slitt med. (kan ikke gå så mye nermere inn på dette her). Dette har jeg visst om hele tiden, men har stolt på at det kun var for å hjelpe! Han har nå brutt all kontakt med henne, og sier det er meg han vil leve med. Likevel sier han at han sliter med å glemme henne, og at han savner henne. Han sier samtidig at han bare vil jobbe seg ut av disse tankene, for uansett er det meg han vil fortsette å dele livet med. Jeg er så REDD!!!! Hva hvis han ikke glemmer henne? Har noen av dere erfaring med liknende? Hva bør jeg gjøre i denne situasjonen.? Jeg kveles nesten av smerte til tider..
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #2 Skrevet 3. mai 2010 Usj a meg. det er jo betryggende at han kutter kontakten og at valget hans fortsatt er deg... Jeg tror jeg enten hadde latt følelsene ta overhånd,pakket sekken og dratt for en stund. Bedt han tenke seg godt om og at han da måtte står for det valget han tar. Vis at du ikke er en selvfølge og at han også må kjempe for deg og din oppmerksomhet, ikke alle andres. Eller så hadde jeg prøvd å tenne flammen på nytt, kanskje ta en ferie i fred og ro der dere kan finne tilbake til de gode følelsene dere har for hverandre. Ikke lett å komme med så mye annet enn et klapp på skulderen og si at jeg syntes kjempe synd på deg. Vær tapper!! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #3 Skrevet 3. mai 2010 huff så leit da.. Men han har jo opptredt riktig på alle måter i mine øyne da, vært ærlig, og vet hva han vil videre... Du vet, de aller fleste får litt følelser for noen andre enn den de er sammen med på et tidspunkt. Kjæresten din har valgt å være ærlig om dette, fordi han kanskje trenger din støtte. Vil bare si lykke til, og håper det ordner seg for dere. Har ikke flere råd til deg...
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #4 Skrevet 3. mai 2010 I fjor sommer kunne jeg vært mannen din. Jeg gjorde som han, stoppet i tide, fortalte min mann alt og jobbet med meg selv og med forholdet til mannen. Sånt skjer dessverre, man kan ikke rå 100% over følelser, men mannen din viser kvalitet og anger - trust me! Dette kommer sikkert til å gå helt fint! Ikke mas og tjas, men si at du trenger tid på å fordøye og foreslå feks parterapi etc for å forsøke og forstå og tilgi og gjenskape tillit og fortrolighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå