meg & to små vampyrer Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 Vet at de gjorde det etter forrige ammingsperiode. Men husker ikke helt når det skjedde.. noen som kan dele med meg? Tragiske puppesaker. Fordelen er jo at jeg slipper bh i sommerhalvåret om jeg ikke vil, ha ha.
3småtroll♥ Skrevet 3. mai 2010 #2 Skrevet 3. mai 2010 Hmmm.... Nå blir lilleknott 2 år om to dager og jeg sluttet å amme da han var 18 mnd. Har desverre ikke fylt seg opp i det hele tatt her gitt;) Men etter jentene som jeg ikke ammet så lenge så tok de seg opp igjen da så du får nok bare vente å se:)
meg & to små vampyrer Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 3. mai 2010 Forrige gang skjedde det jo så jeg lever i håpet. En eller annen gang i løpet av et års tid etter ammeslutt. må bare komme meg til ammeslutt først da. ha ha. Skal ikke være gravid mer og har aldri fått større pupper under svangerskap heller da.,.. kan ikke satse på det.
Gjest sug lut Skrevet 3. mai 2010 #5 Skrevet 3. mai 2010 Tar seg opp igjen? Nei, den har vi IKKE sett.
meg & to små vampyrer Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 3. mai 2010 He he. Men de måååå jo det siden de gjorde det sist og jeg ikke har tenkt å operere og ikke orker å gå med vatteringer og polstringer i øst og i vest... ha ha. Ja, jeg få bare se da. Kanskje det neste blir at jeg må kjøpe bh i størrelse 13 år bare for å finne noe som passer:( ser de har et stot hello kitty-utvalg på min lokale H&M...
Ranveig R Skrevet 3. mai 2010 #7 Skrevet 3. mai 2010 Tar seg OPP? For min del havnar dei lenger og lenger ned etter kvar gong. Kan sleppe bh eg og, eg berre knyter dei rundt halsen.
meg & to små vampyrer Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #8 Skrevet 3. mai 2010 Haha. Men det er greit om de henger lenger ned så singleter passer. så lenge de fyller seg litt ut. Når tar puppene seg UT igjen da? Fornøyd Ranveig ?
Villa Perlesukker Skrevet 3. mai 2010 #9 Skrevet 3. mai 2010 haha ranveig ler meg skakk.... hos meg ble de borte.... har dere sett en flystripe med 2 erter på? jaja
erteposen + 4 Skrevet 3. mai 2010 #10 Skrevet 3. mai 2010 6-7 mnd. tar det meg, men det spørs om jeg er like heldig denne gangen.
meg & to små vampyrer Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #11 Skrevet 3. mai 2010 Hmmm,. jeg får satse på en skral sommer da. ha ha.Uff.
meg & to små vampyrer Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #12 Skrevet 3. mai 2010 Hmmm,. jeg får satse på en skral sommer da. ha ha.Uff. Men de tok seg opp begge de andre gangene erteposen?
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 3. mai 2010 #13 Skrevet 3. mai 2010 He he, synes jeg ser for meg ranveig r med puppene rundt halsen! Husker en som jobbet på et rekonvalesenshjem, kom inn til en gammel dame som vasket seg. Hun hadde puppen over skulderen, slik at hun kunne vaske seg på magen og under armene! :-( Mine tar seg nok opp igjen etter at jeg tar brystreduksjon etter den siste ungen, fram til da blir de nok nylonstrømper med grus i.
erteposen + 4 Skrevet 3. mai 2010 #14 Skrevet 3. mai 2010 Ja!!! Alle rundt meg er sjokkert! Den første gangen tok det litt lenger tid, men jeg var så innmari tynn. Jeg må faktisk si at puppene mine er den delen av kroppen som holder seg best. Min søster er snurt siden de holder seg bedre enn hennes, og hun har ikke barn:) Da må jeg drage opp genseren slik hun får se magen min etter tvillingene:/
meg & to små vampyrer Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #15 Skrevet 3. mai 2010 Ja, tok jo et års tid sist og da gikk jeg jo en del for mye ned etter fødsel. Nå er jeg ikke så tynn, bare sånn normalt tynn tror jeg. Kanskje de blir litt fastere raskere da. håpe. Om ikke så kan jeg alltids vise frem magen (ingen strekkmerker, heldig med huden, jippi).
erteposen + 4 Skrevet 3. mai 2010 #16 Skrevet 3. mai 2010 hehe..min mage er helt krise nå! Er snart tilbake i form og vekt, men magehuden henger 25 cm utenfor buksa. Snerr...dette skal brukes mot gutta min engang:)
Verdens tøffeste mamma Skrevet 3. mai 2010 #17 Skrevet 3. mai 2010 Lange flate pupper er skikkelig in nå.. Håper jeg.. For hvis ikke, sliter jeg... ;-)
kokosyklus Skrevet 4. mai 2010 #18 Skrevet 4. mai 2010 Tror du snakket om et halvårstid eller noe sist... Jeg synes selv det tok rundt 6 mnd:) Pump it up pump it up!!
rima Skrevet 4. mai 2010 #19 Skrevet 4. mai 2010 Ja, det hadde vært noe å få de både ut og opp! Hva med å trene brystmuskler? Kan kanskje hjelpe litt å få mer muskler under? Kanskje de står mer opp og ut da? Jeg føler meg som ei litt slunken melkeku med slappe spener. Men jeg håper det retter seg nå når poden er ferdig å henge i dem..)
kokosyklus Skrevet 4. mai 2010 #20 Skrevet 4. mai 2010 de går tilbake til omtrent normalt da:) Men å trene litt brystmuskler hjelper nok litt. Skulle vært en byrstpumpe som går den veien ogm for de som vil ha det:) Pumpe de litt hver morgen feks
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 4. mai 2010 #21 Skrevet 4. mai 2010 Tar seg opp? Tja, etter en 30 000 kr og noen timer under en kniv knaksje? ;-) Mine sagger mer og mer for hver unge...blæh... Men ellers tror jeg det går en 6-12 mnd etter ammeslutt før de er tilbake til normalen. Vet i hvertfall at skal man fikse på puppene bør det ha gått minst 6 mnd siden ammeslutt, så det kan jo være en indikasjon?
Gjest Skrevet 4. mai 2010 #22 Skrevet 4. mai 2010 Mine tok seg opp akkurat likt etter andre ammeperiode som etter første.Denne gangen kunne jeg dessverre bare amme 6 uker:(,men nå etter ni mnd så er de ganske like som etter forrige så må si at akkurat puppene mine er jeg ganske fornøyd med. Er verre med europakartet på magen..
ellen-propellen Skrevet 4. mai 2010 #23 Skrevet 4. mai 2010 Gud,jeg håper mine og tar seg opp. Om ikke så kjøper jeg refill på plastisk kirugi klinikken her. Om de vil putte inn det.Ikke silicon,men noe annet som holder i 2-4 år. Jeg tør ikke operere de, er livredd kniv i brystvortene:S Så jeg har startet en puppe refill konto;-)
thricane Skrevet 4. mai 2010 #24 Skrevet 4. mai 2010 tar de seg opp? hehe. trodde de datt litt ned for de fleste. det gjorde det for meg, så jeg ga de litt påfyll etter førstemann. vet ikke hva slags prevansjon du har tenkt å starte med i etterkant, men jeg synes de blir litt rundere når jeg starter opp med p piller. nå bruker jeg nuvaring, og håper jeg får samme effekten av de:)
meg & to små vampyrer Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #25 Skrevet 4. mai 2010 Du kokos; om jeg pumper så forlenger jeg bare min lidelse ha ha. ok, dum humor er lov når det snør. Skjønner du mener trening. men de er høyt nok plassert altså... bare litt løse liksom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå