Gå til innhold

Nabojenta på 13 år skulle passe de minste 3 av flokken og da jeg kom hjem fra intervalltreningen.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...var hele huset strøkent!

Stua var ryddet ( den var full av Duplo da jeg dro), gangen var ryddet ( alle skoene sto pent og pyntlig), hele huset var støvsuget, kjøkkenet var rent og badet var skinnende rent :)

jeg ble helt målløs og gav henne 200.- for 1,5 time jobb ;)

Alle barna lå med rene pysjamaser i sengene og sov.

Herlig for jeg er sååååå sliten etter treningen.

Digg ass!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow, er hun nabojenta til låns eller? Hehe... Flink hun var da!

Skrevet

Jeg å vil låne henne altså!

Kanskje hun kan vær innom å rydde opp før vi kommer hjem fra sydenturen?! ;)

Gjest irismor
Skrevet

Si ifra når det blir ledige hus i området, flytter med en gang :-)

Skrevet

Hun er bare min haha....

Men så utrolig deilig å komme hjem til et hus slik ;) Normalt er jeg eneste som rydder i gulesiderhuset så det var litt av en luksus.

Verbena: når vi skal på ferie skal gulesider jammen få ta sin del og kjenne hvor "deilig" det er med 4 små thihi...

Skrevet

Flashback til eg sjølv sat barnevakt :o) Eg og pleide å gjere slikt, rydda kjøkkenet og leiker i alle fall.

Skulle gjerne hatt ei sånn nabojente eg og....

Skrevet

Skikkelig "kjerringemne" den jenta;)

Sånne nabojenter kunne jeg tenkt meg også!

Skrevet

Gleder meg til du skal sitte barnevakt, tar du kjelleren også mens du er i det? :)

Skrevet

HA HA HA.

Nei, hadde du kapra meg for 14-15 år sidan skulle det nok blitt ei ordning med det, men no er eg aaaalt for gamal (og har sove aaaalt for lite dei siste dagane/vekene(månadene/årene til å ta fatt på andre sitt rot).

Men Linn er ein sånn kjemperyddig type (som eg/mamma alltid inviterte på besøk då rommet mitt trengte rydding), så du kan jo håpe :D

Skrevet

Det hørtes for godt ut til å være sant. ;-)

Skrevet

Synes det e bra:) Var slik jeg også når jeg satt barnevakt;) synes det er kjekt og ordne for andre, men ikke at jeg alltid gjorde like mye innsats hjemme, men ser nå som jeg har barn selv at jeg skulle virkelig ha bidratt mer hjemme for mammaen min, og vært mer ryddig av meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...