Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 41 med ei datter på 8. har nå prøvd i 1,5 år å bli gravid. Prøvde to Pergokurer uten resultat, ble bare sur og vrang. Bestilte time på Hausen for prøverør rundt juletider, men ble gravid på naturlig måte. Dessverre utenfor livmora, men slapp behandling da kroppen ordna opp selv til slutt. Vi prøvde så videre uten resultat, begynte å vurdere prøverør igjen, og ble jammen gravid igjen! Virker som hver gang jeg gir opp å tenke så mye på det så skjer det! Da jeg gikk til akupunktur, prøvde kutte ut en del karbo etc i kosten, tok ekstra vitaminer anbefalt av vitaminterapeut, fikk vi det ikke til. Har lest at det å bli gravid har mye med psyken å gjøre, dess mer desperat en tenker på det dess mindre sjanser. Men det er jammen ikke lett å ikke tenke konstant på det! Synes jeg ser gravide overalt! Ønsker så sterkt et barn til..Nå testet jeg pos på fredag, og var i himmelen. Var hos gyn i dag for ultralyd. Er 5 uker og 3 dager på vei, men han kunne ikke se noe til graviditet i livmora ved innvendig ultralyd. Ser visst ut som kanskje det kunne ligge i egglederen igjen. Skal imidlertid komme tilbake neste uke for ny vurdering. Det er så trist.... har bare lyst å grave meg ned. Føler sjansene for at jeg skal få det til minsker for hver måned pga alderen. Men kanskje det ikke trenger å være slik. Føler meg desperat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...