Gå til innhold

Stakkars katta til naboen... *ondskapsfull latter*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den er ekstremt husvarm hos alle de nærmeste boenhetene. Vi ble advart av en av de andre naboene få dager etter at vi overtok her. Ikke la vinduene stå mere oppe enn bittelitt for den kommer seg inn over alt og går til hvem som helst. Den trives ikke så godt hjemme hos seg selv siden det der er en hund den ikke akkurat er venn med.

Og nå for en uke siden så kom vi i snakk med han naboen som eier denne katta og han ga klar beskjed. Kast stein etter den, kast vann etter den osv. Og for all del ikke kos med den for da har den flytta inn.

Så her sitter jeg da å åpner terrassedøra for å frese til katta hver gang jeg ser den på terrassen vår =P Bra ingen er ute å går i dette grufulle været gitt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe slik er det med nabokattene her også... de flytter til tider inn hos oss... jeg derimot synes det er litt koselig jeg da ;)

men noen ganger husjer jeg på dem når jeg rett og slett ikke har lyst til å ha dem inne.... :)

Skrevet

Om gutta mine skal kunne dra til pappan sin uten at jeg må ha egne klær som bare kan brukes når de skal til pappa så må de holde seg langt unna katter og alle katter må holde seg langt unna oss. Sånn er det bare. Også foretrekker jeg å kun ha dyr i hus som er mine om jeg skal ha dyr i huset.

Gjest irismor
Skrevet

Plant tagetes rundt omkring. Katter liker ikke tagetes.

Skrevet

Ikke kast stein og andre harde ting da er du snill...Hold deg til vann og fresing..

Skrevet

Jeg kaster ikke stein å sånt, men han som eier katten nevnte det som et alternativ! Har trossalt vokst opp med dyr så jeg er ikke sikkelig slem og dyreplager altså. Egentlig er jeg glad i dyr, men som nevnt over her så kan vi ikke ha katt i hus.

Skrevet

Hvis han eiern driver og er litt hardhendt med den katta er det kanskje ikke så rart at den vil flytte inn til andre...???

Skrevet

Han er ikke hardhendt med katta, men de har en hund også og hunden og katten hater hverandre. Har sett de sloss 5ganger siden vi overtok her 15.april for å si det sånn. Så jeg forstår jo godt at katten ikke vil vær hjemme, men vi kan ikke ha den rekende inn her heler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...