Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 Må hun trekke den, kan den ødelegge for den tannen som kommer under?
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #2 Skrevet 3. mai 2010 Dra til tannlegen og få tatt røntgenbilde av den, så ser de hva som evt må gjøres. Da ser de også om de tennene som ligger på vent er skadet.
Verbena Skrevet 3. mai 2010 #3 Skrevet 3. mai 2010 Ta henne med til tannlegen i morgen. Så får du sjekket det ordentlig. Har selv vært med ei lita jente når hun måtte trekke ei tann pga at hun hadde slått den, men der kom det verk bak tanna å masse sånt. Ville ringt tannlegen så fort de åpner i morgen å høre jeg.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #4 Skrevet 3. mai 2010 takk for svar:) Tannlege skal ringes i morgen:)
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #5 Skrevet 3. mai 2010 Min sønn gjorde det samme.. disse tennene faller snart ut og blir byttet ut med dem under Tannlegen vil nok ikke trenne på en liten jente Det er ikke vondt for dem, men tannen er død.. så bare å vente til den faller ut Men gå til tannlegen for sikkerhetsskyld
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #6 Skrevet 3. mai 2010 nei hun plages jo ikke men har ment å ha lest at tannen bak kan ta skade så best å sjekke uansett:)
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #7 Skrevet 3. mai 2010 Jepp tannen bak kan ta skade... Lillebroren min slo fortanna i sengekanten når han var liten og den som kom ut etterpå var faktisk død og måtte rotfylles med det samme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå