Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den skjønne lille gutten kom til verden klokken 1128 idag,

Masse gratulasjoner!!!!!

Stor klem!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Send masse gratulasjoner herfra!!! Håper alt står bra til med Bumpi og barnet!

Skrevet

Hurra:) gratulerer til Bumpi:)

Skrevet

Gratulerer så mye med den lille!

Skrevet

Fikk frysninger da jeg så overskrifta!!! Så koselig:-) Tenk at de ni månedene allerede er gått! Gratulerer så masse med lillegutten, Bumpi! Kos dere masse!

Skrevet

Gratulerer masse med den vesle prinsen, Bumpi de bump. Veldig koselige nyheter!! Masse lykke til framover - vi må få til et treff senere - vil gjerne se han:-)

Skrevet

Gratulerer så mye!! :-)

klemz babyplaner

Skrevet

Gratulerer så mye :)

Skrevet

Gratulerer så mye!

Det skjer så mye hyggelig her for tiden!

Skrevet

Gratulerer så mye! Kos deg masse Bumpi!

Skrevet

Gratulerer med ferskingen! :-D

Skrevet

Ååååå så kjekt!!!

Mange gratulasjoner til Bumpi de Bump og prinsen :) :) :)

Klem klem

Skrevet

Gratulerer så mye Bumpi!Så fantastisk moro!

venter spent på oppdatering fra deg, og ønsker deg og lillemann en nydelig tid fremover hvor dere skal bli kjent med hverandre! Jeg følger etter om 2 måneder med en gutt også, og gleder meg stort!

Varme lykkeønskninger!

Skrevet

Tusen takk for alle gratulasjoner, både her inne og på fjesboken : )

Jeg skrev et innlegg på denne tråden for et par dager siden, men jeg har på forunderlig vis klart å la være å poste det...

Lillegutt og jeg kom hjem fredag i det som ble den mest vidunderlige uken i mitt liv : ) Han er underbar og jeg kan ligge i timer å bare se på ham. Blitt tussete, ja : ) Baby var 3780 gr og 51 cm da han kom til verden. Han er en rolig baby (så langt!), gråter kun når han skal ha mat og når han er på stellebordet. Bading er han også noe ambivalent til. Han er veldig våken og nysgjerrig på verden.

Det var mange gode nyheter her inne siden sist jeg var innlogget. Gratulerer mye til dere med spire i magen! Og dere på mai-listen: lykke, lykke til!

Skrevet

Der var du endelig. Jeg måtte bare sladre for deg, var så kjempeglad på dine vegne.

Utrolig skjønn liten gutt du har fått deg. Skjønner godt du koser deg sammen med han!

Gjest Pippi9
Skrevet

Gratulerer så mye og kos deg med lille nurket!

Skrevet

Litt sladder kan noen ganger være helt greit : )

Ja, han er superskjønn! Vi snakkes, Ugla!

Skrevet

Veldig lenge siden jeg har vært her inne, og ble veldig glad over denne nyheten, Gratulerer!!

Min lille gutt blir 5 mnd i morgen så tiden flyr. Så ta vare på hver dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...