Gå til innhold

Føles som om korsrygg, bekken å hofte skal sprenges!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå vet jeg snart ikke hva jeg skal gjøre... B

Begynte med lett bekkenløsning som gikk over til å bli en kraftig en.. Hadde da bare vondt når jeg gikk, så begynte med krykker. MYYEE BEDRE! :D

Men, dette evige men..

Nå har jeg vondt når jeg sitter, uansett hvordan jeg sitter, ligger, står eller går.. Stråler fra korsryggen og nedover i hoftene konstant. Bekkenet føles ut som om det slites i filler bare jeg slapper av i stolen..

Har prøvd å sitte i stolen, senga, golvet null å niks som hjelper.... :(

Noen gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha en kjempestor pute (jeg bruker en ryggpute til sofaen som jeg har tatt et barnedyntrekk på), mellom bena når du ligger på venstre side i senga.. Det er det eneste som er avlastende på mitt bekkenproblem i hvert fall. Prøv det!

Gjest ->>-
Skrevet

Greia for meg var å halvligge, med puter i fleng. Bekkenbelte kan også hjelpe litt på sitting, men er mest til nytte ved ståing og gåing.

Og selvsagt behandling, manuellterapi, bassengtrening og denslags. Go get it.

Krykker over tid kan forresten forverre bekkenløsning, mener man. Selv om det gir umiddelbar lindring.

Skrevet

Takker :) Skal prøve det :) Ligger med dyna mellom beina når jeg sover, men pute er nok bedre :) Ja må få sjekket hvordan det er med fyso her oppe.. Har kun hørt dårlig om de så har ikke våget meg.. Og med 25 dager til termin så har jeg mest bare prøvd å holde god mine :) Men NÅ klarer jeg ikke det lengre :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...