Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 har de tatt denne mattetesten som er oppligatorisk? hva fikk de evt som resulat?
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #2 Skrevet 3. mai 2010 Ja, jeg har en 7 åring (2.klassing), og han scoret svært bra på testen fikk jeg vite, men fikk ikke opplyst noe poengsum. Han er flink i matematikk, så ble ikke så overrasket over det.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #3 Skrevet 3. mai 2010 De har hatt testen, men jeg har ikke sett noe resultat enda.. Sønnen min sier bare at ingen i klassen hadde alle riktig, men han vet ikke hvor mange riktige han hadde selv.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #4 Skrevet 3. mai 2010 Vi fikk den hjem, skulle skrive under på den, sammen med norsk testen, der stod også resultatet, er bare nyskjerig altså. Gjennomsnittet er på 55, 43 er bekymringsverdig.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #5 Skrevet 3. mai 2010 han fikk veldig godt resultat vet jeg. de dropet resten av "2 klasse pensum" og ga han mer utfordrende oppgaver (stolt ja!!) vet ikke poengssum det har vi ikke fått. mulig vi får det etter norsk. de hadde noe i forige uke tror jeg, og så skal de ha på denne uka. spennende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå