Gå til innhold

Noen som har prøvd define volume powder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke bra. Håret blir fett og ekkelt.

Flere som sier det samme..Så heiv det raskt i søpla.

Skrevet

Ja, jeg prøvde det nettopp, og håret ble skikkelig ekkelt etterpå. Og fikk ikke ut alt pudderet så det ser ut som jeg har flass. Men tenkte det va jeg som gjorde det feil

Skrevet

Med mindre du er ute etter et hår som er super elektrisk, virker fett og uformelig, så kan du absolutt prøve^^.

Jeg kjøpte, prøvde og nesten gråt av resultate (skulle i et møte og var sein ute). Og nå er den kastet i søpla og jeg skal aldri kjøpe sånn noe mer!

Skrevet

huff, og jeg som trodde jeg hadde funnet vidunderkuren mot flatt hår.

*skuff*

Skrevet

Prøv DUST IT,det er knallbra!

Skrevet

syntes ikke den var så værst jeg da. Det kommer vel an på hvor mye man tar i. Skal jo ikke være en hel haug. Løfter opp litt hår og tar på. Tar de ikke oppå håret. Men du får jo kjøpt en hos frisøren og, eller billig på nett. Ikke prøvd den, men har lyst. Den er rød og heter dust hvis jeg ikke husker navnet feil.

Skrevet

Det er noe skikkelig dritt...har testa det ut og kommer aldri til å bruke det igjen...

Gjest eelis+kian
Skrevet

Det funket IKKE på det lange håret mitt. Det ble bare elektrisk og fett og ikke bra. Men så klippet jeg meg ganske kort, og nå funker det superbra! Må bare huske å ikke bruke så veldig mye :-)

Skrevet

Det fungerte svært bra for meg. Rask vei til flott hår som er lett å forme, men noe herk å få ut igjen. Men alt i alt - JIPPIIIIIIIIIIIIIIIII

Skrevet

20:50 - har du kort eller langt hår? forestiller meg at det kanksje fungerer bedre på kort hår. Jeg har ganske langt, og som sagt så ble det bare fettete og elektrisk

Skrevet

20.50 her - Jeg har halvlangt, mørkt, oppklippet hår. Har ikke i mye, og bare på de innerste cm mot hodebunnet (ikke i hodebuinnen) og bare litt her og der, rufser så til. Ser ikke fettete ut på meg, og samboeren mion syntes jeg ble veldig fin :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...