Verbena Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 Ja det gjør det... TETT i TETT i TETT!!!! ARGH!!! Nå er terrassen min helt hvit for 4gang siden lørdag. Faen å altså, jeg vil ha sol, varme og vår. Ikke bløtt snø. Kan noen være så snill å skru på varmen for nå er jeg lei?!
Rampongi Skrevet 3. mai 2010 #2 Skrevet 3. mai 2010 Den er god, jeg skal se om jeg ikke finner en varmeknapp her et sted.. Det snør her også.. vi bor vel ganske nærme hverandre
Verbena Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. mai 2010 Vi gjør nok det, men jeg har rømt litt lenger unna nå da! =P Kanskje vi bare skal finne frem julepynten igjen å begynne å bake julekakene?!
Gjest vinterbrud Skrevet 3. mai 2010 #4 Skrevet 3. mai 2010 Det snør her også,og vi er også veldig leie nå.Iskaldt og snøvær i mai er til å bli gal av. Vi vil ha varme nå!
PAVEEL Skrevet 3. mai 2010 #5 Skrevet 3. mai 2010 Helt sykt været i det siste! Fra SNØ!!!!!!, regn til strålende sol på en halvtime! Vil ha stabilt flott vår vær!!
Rampongi Skrevet 3. mai 2010 #6 Skrevet 3. mai 2010 Kan vi godt, julen julen julen den er her.. Jeg rømmer selv jeg, til italia på onsdag.. 20 grader og sol... Hurra!
Verbena Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #8 Skrevet 3. mai 2010 Har du plass til meg i en koffert?! Vær så snill!
Rampongi Skrevet 3. mai 2010 #9 Skrevet 3. mai 2010 Klart jeg har, ikke noe pes i det hele tatt. Bare kom på flyplassen du og ha på deg et rødt skjærf så jeg kjenner deg igjen!
Verbena Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #10 Skrevet 3. mai 2010 Det er en avtale! Du finner meg nok inni den største dunjakken som finnes. Men jeg kan jo surre skjærfet rundt hodet eller noe =P
Rampongi Skrevet 3. mai 2010 #11 Skrevet 3. mai 2010 hihihi, da blir du fin vet du. Ser for meg en slags krysning av ludvik (flåklypa) og en araber..
Verbena Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #12 Skrevet 3. mai 2010 Sjeik benredik fy fasan med dunjakke og turbanen på toppen! hihi... Det kan bli litt av et syn. Bra kompisen min som til daglig jobber i sikkerhetskontrollen på værnes ikke er der denne uka da, hvis ikke så tror jeg han hadde fått tiårets latter!
lille sprelle Skrevet 3. mai 2010 #13 Skrevet 3. mai 2010 hehe - har akkurat vært på sykkeltur - det var opphold, regnet, opphold, sluddet, opphold og til slutt bittelittegranne sol.... og jeg syklet ikke såååå lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå