Gå til innhold

Urinveisinfeksjon og barnehage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt en lang dag i dag og etter mye lege og sykehus har snuppa fått påvist urinveisinfeksjon. Nå er formen strålende og ikke noe feber e.l. Kan hun gå i bhg i morgen?

Skrevet

Du tror ikke det kan være lurt med en hviledag da? Høres ut som hun også kan ha opplevd det som en lang og slitsom dag ...

Dersom formen er god og hun er opplagt (altså ikke for trøtt/sliten) er det nok bare å sende henne, uvi er jo ikke smittsomt ;-)

Skrevet

Jo det hadde sikkert vært fint. Er bare det at jeg skal levere en bachelor på fredag og har litt for mye igjen også mistet jeg jo dagen i dag :o( Og pappaen er ikke hjemme.. Men hun har vært frisk og rask i kveld, så krysser fingrene for at formen er like bra i morra...

Skrevet

Da foreslår jeg at du leverer og jobber med oppgaven din (så får bhg heller ringe dersom hun slokner over formiddagsmaten eller noe slikt).

Lykke til med skrivingen :-)

Skrevet

Takk for det :o)

Ja jeg får bare forklare de situasjonen i morgen så går det sikkert greit. Er ikke mange minuttene unna heller om hun skulle måtte hentes. Uvi er jo ikke smittsomt heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...