Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 Å ta luren etter 4 sier jo sitt att det er seint,derfor prøver man å unngå dette.Å ikke nok med det så fikk hun raseriutbrudd med å kaste ut alle klærne sine fra skuffen.Griner å skriker for den minste filleting.Ikke fortell meg dette er bare en overgang til å ikke ta luren.Jeg synest dem i barnehagen burde prøvd hardere med å få henne til å sovne om så å trille henne i vogn.Jeg orker snart ikke mere å det går utover storesøsteren også.Så vist jeg skulle heve stemmen min i barnehagen en vakker dag da skjønner dere hvor tøft det er hjemme hos meg.
lille sprelle Skrevet 3. mai 2010 #2 Skrevet 3. mai 2010 Vi justerer leggetid etter hvor mye hun har sovet på dagen. Det er slettes ikke slik at hun alltid sover uansett hvor mye vi prøver, og hun er hjemme med foreldre/besteforeldre. Det gjelder å holde gullet i aktivitet og ev sette seg rolig ned med en bok etter hvilke modus hun er i. MEN det kan jo være at andre barn reagerer annerledes enn vårt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå