Sjokoladebanan Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 Tenkte å bruke skjellene, og kjøpe annet krydder, men så lurer jeg litt på om krydderet kanskje er spiselig likevel. Vet ikke om jeg tar sjangsen på å "ødelegge" tacoen med det krydderet om det skulle være stygt. Noen som har smakt det?
Gulosten™ Skrevet 3. mai 2010 #2 Skrevet 3. mai 2010 Smaker det samme som de andre syns jeg da. Tar alltid First Price vi, når vi ikke er på Rimi.
Linda-Kristin=) Skrevet 3. mai 2010 #3 Skrevet 3. mai 2010 synes den er mye bedre enn santa maria sin:)
mamman til to gutter Skrevet 3. mai 2010 #4 Skrevet 3. mai 2010 Jeg syns lefsene ikke er så gode, men vi pleier alltid å kjøpe firstprice når vi skal ha skjell. Både krydderet og salsaen er veldig gode.
Sjokoladebanan Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 3. mai 2010 Da kan jeg kanskje prøve meg på den likevel. Er jo greit å vite om den er brukelig eller ikke. Har alltid kjøpt Santa maria sin før, men denne er jo billigere.
~sjiraff~ Skrevet 3. mai 2010 #6 Skrevet 3. mai 2010 Det er kjempegodt. Bruker kun first price på taco. Shellene er tom sprøere og bedre enn de fleste andre )
Sjokoladebanan Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 3. mai 2010 Høres bra ut... Da prøver vi den da :-) Blir spennende hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå