Gå til innhold

gosh.... er veldig spent på ny Ul i morgen!!!

Maddemor-1 gutt+1 jente:)

Anbefalte innlegg

Skal inn for å måle livmorhalsen pga nebbing (dvs at det er en sjangse for at jeg begynner å få åpning på indre mormunn nå). De oppdaget det på ordinær UL for en mnd siden og i morgen skal jeg på ny kontroll. Håååååper virkelig ikke at livmorhalsen har blitt kortere nå altså! Den så veldig fin ut på ordinær UL. men siden jeg har delt livmor og mye kynnere og fikk åpning på indre mormunn med førstemann så er det ingen vei utenom hyppige kontroller nå. Er veldig fint det altså, men jeg hååååper bare at dette svangerskapet ikke blir så preget av uro og frykt som sist...... (har 1 exu, 1 ma og 1 sa bak meg i fjor også, så jeg føler ikke at jeg trenger denne ekstra belastningen nå...)

Ønsk meg lykke til da:)

Klem

Fortsetter under...

Tusen tusen takk:)

Babyen har det veldig fint der inne og vekstavvik på + 8% er jo bra:) Gutten vår hadde jo minus 10%.....

Livmorhalsen var blitt lengre igjen den så der er det ingen fare i sikte sa legen:) Så nå var det eneste hvis kynnerne blir så vonde at jeg ikke kan prate eller at de bare blir regelmessige (trenger da ikke å vøre vonde) så må jeg kontakte føden med en gang......

Men, alt ser bra ut og jeg er lykkelig som bare det!!!!

Ny kontroll om 4 uker:)

Rose; hvordan gikk det med deg i dag da?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...