Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 får han da ren kopi av alt jeg har skrevet? Har ikke lyst til at han skal ha alle opplysninger om min økonomi+ at jeg har skrevet div tilleggsopplysninger jeg ikke vil han skal se. noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #2 Skrevet 3. mai 2010 Han får opplyst hva du tjener, og hva du har skrevet, ja.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #3 Skrevet 3. mai 2010 Selvfølgelig gjør han det! Hva er problemet med at han ser det + tilleggsopplysninger om jeg tør spørre? Han må jo få mulighet til å "forsvare" sin situasjon også. Rett skal være rett; de regner jo ut dette for at det skal være riktig. Eller er du bare interessert i å tyne mest mulig penger ut fra barnefar?? Kanskje du er en av de som ikke jobber fullt, men bare ønsker å få få få....
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #4 Skrevet 3. mai 2010 Han har fullt innsyn ja, noe annet ville jo vært veldig urettferdig. Du må jo også ha innsyn i hans økonomi for å sette kravet.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #5 Skrevet 3. mai 2010 jeg jobber fulltid jeg, har ikke råd til annet for å få det til å gå ut. BF derimot, fortalte meg at han skulle jobbe lite fremover, for det var de siste lønnslippene han leverte til nav som var avgjørende for hva han betalte. HI
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #6 Skrevet 3. mai 2010 Hvorfor vil du ikke at bf skal se de opplysningen du har gitt? Regner med det er reelle opplysninger som er oppgitt, så jeg klarer ikke helt å se problemet med det. Dessuten er det taushetsplikt i slike saker, både for deg og barnefar. Da jeg sendte inn klage på utregningen av bidraget som NAV hadde fastslått, regner jeg med BF fikk kopi av den klagen som ble skrevet - jeg fikk i alle fall kopi av den klagen bf skrev.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #7 Skrevet 3. mai 2010 Jeg trodde nav hadde taushetsplikt, og at de derfor ikke oppga opplysninger ovenfor motparten? Man må uansett sende inn masse dokumentasjon, kopi av lønnslipper, ligning osv, så man kan jo ikke lyge seg fra det heller. Men det betyr ikke at man vil ha andre parten snokende rundt likvel..
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #8 Skrevet 3. mai 2010 Selvsagt har far innsyn. Dersom det er så ille å ha far "snokende rundt", kunne du vel kanskje ha tenkt på det LITT før - regner med at han snoket litt rundt da dere lagde barnet, også??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå