Gå til innhold

noen her som har kjøpt dobbel seng fra jysk?? den di ofte har på tilbud i tilbudsbladet?? tror kansje jysk har gjort en feil!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

i tilbudsbladet er de bilde av 2 bunner, 1 stor madrass og 1 stor over madrass, men vi har fått 2 bunner og 2 madrasser og 1 stor overmadrass..

noen som har denne senga?? skal den være sånn?? madrassen sklir jo fra kvarandre helle tiden.

Skrevet

Har dere kjøpt den som er på tilbud til den prisen hadde jeg ringt å sagt i fra til butikken, dere har sikkert fått utlevert feil. De er gode på å levere ut feil varer fra lagrene sine altså...om dere har brukt senga lenge er det kanskje verre. Da får dere heller kjøpe sånne fester som man setter under madrassene, som holder de sammen. De fåes også på jysk :)

Skrevet

vi har kjøpt den som er 180x200 så den kosta vel nærmere 6 tusen kr men det er en stund siden vi kjøpte senga. er vel rundt 7 mnder siden nå.. då får vi vel ikke madrassen som egenlig hører til. dumt å kaste bory 6 tusen kr på en seng som bare varte i 7 mnd.

når vi sover i den og vist en av oss legger seg i midten sklir den fra kvarandre og ramler nesten på gulvet..

på kassalappen står det 10 års garanti, kan jeg bruke denne på dette nå??

HI

Skrevet

hei jeg har denne sengen tror jeg men hos meg er det 2 bunner, 1 stor tykk madrass og en stor tynn madrass så kan nok tenkes det er feil snakk med de

Skrevet

Har seng fra jysk. Når vi fikk den var det to enkle madrasser til å legge oppå bunnene, men det fulgte med et trekk til å ha rundt de sånn at de ikke sklir fra hverandre. Kanskje dere bare ikke har fått med trekket?

Jeg ville klaget forresten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...