*bolla pinnsvin* Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 Er alene med to barn, minste er 10 måneder. Begynner på jobb igjen om 6 uker og nå MÅ jeg bare få vesla til å sove hele natta! Hun våkner flere ganger hver natt, så jeg må opp og putte i smokken. Hun har hele seks smokker i senga, men uansett hvor lenge jeg drøyer med å hjelpe henne, så finner hun dem ikke (eller så er hun så i ørska at hun ikke "tenker på det") og enden på visa er at jeg må opp. Greit nok nå som jeg er hjemme, men vil helst slippe dette en gang i timen hver natt når jeg begynner å jobbe igjen. Hva skal jeg gjøre? Skal jeg være hard og la henne gråte, eller må jeg bare finne meg i at det er sånn det er og håpe at det går over av seg selv?
Gulosten™ Skrevet 3. mai 2010 #2 Skrevet 3. mai 2010 Det var visst en søvnekspert som sa en gang, at hvis barnet våkner mye og leter etter smokken så slutt med den. Egentlig et knakanes flott forslag, syns jeg. De griner en stund også går det over.
*bolla pinnsvin* Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. mai 2010 Akkurat det har ikke falt meg inn engang... Hun bruker jo aldri smokk utenom soving og jeg må alltid inn og putte den i, enten det er dag eller natt. Det skal jeg jammen prøve
Gulosten™ Skrevet 3. mai 2010 #4 Skrevet 3. mai 2010 Er litt på nippet sjøl. Min er 8 mnd, og våkner noen ganger om natta. Lurer på om vi skal fjerne både nattmat og smokk i samme slengen!
*bolla pinnsvin* Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 3. mai 2010 Får bare manne meg opp og ta den kampen nå, for det blir vel fort noen søvnløse netter av dette. En av de kjipe tingene ved å være alene og ikke ha noen til å hjelpe seg, men det blir nok kjipere hvis jeg venter til jeg begynner å jobbe...
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 3. mai 2010 #6 Skrevet 3. mai 2010 her er snuppa snart 2, men våkna flere ganger på natta etter smokk... nå har ho slutta og våkner heller ikke lenger..
lille sprelle Skrevet 3. mai 2010 #7 Skrevet 3. mai 2010 Det er visst noe som heter smokkepute også....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå