Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 står det i brevet, 2 vagitorer daglig i 15 dager. Har ikke tatt noen enda. Hadde uttak av egg idag. Ska jeg ta begge eller bare en?
MK73 Skrevet 3. mai 2010 #2 Skrevet 3. mai 2010 Du skal ta en ikveld. Dosen er en morgen og en kveld. Helt vanlig prosedyre det :-) Lykke til med befruktning, deling og innnsetting!
jente_80 Skrevet 3. mai 2010 #3 Skrevet 3. mai 2010 åh, nå ble jeg seriøøøøst smånervøs.... måtte sjekke skrivet fra sykehuset... og PUH! Jeg skal ta 2 vagitorer med crinone, men begge på morgenen......
endelig gravid28 Skrevet 3. mai 2010 #4 Skrevet 3. mai 2010 Jeg skulle ta den ene når jeg kom hjem samme dagen og den andre som vanlig på kvelden. Morgen og kveld er vanlig. Husk å bevege deg etter den er satt inn
Solformørkelse Skrevet 3. mai 2010 #5 Skrevet 3. mai 2010 jeg skal bare ta en i 15 dager, med start dagen etter egguthenting. hmm. Litt forskjellige prosedyrer her;)
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 3. mai 2010 står hver morgen på meg også i brevet forresten... Men tar vel en ikveld likevel? glemte jo helt å spørre, var nok litt distre etter uttak idag.
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #8 Skrevet 3. mai 2010 fikk ut 12 egg men reagerte veldig på sm.stillende, petidin. Kvalme og oppkast hele turen hjem men d er vel en del av bivirkningene. Selve uttaket gikk greit, selvsagt litt ubehagelig når jeg fikk lokalbedøvelsen, men eller gikk det greit. Sædprøven til mannen var fin idag, d var godt å høre. De to andre prøvene han har tatt ikke var helt bra. Men hva tror du, skal jeg ta en eller to vagitorer ikveld? Lykke til i morgen
MK73 Skrevet 3. mai 2010 #9 Skrevet 3. mai 2010 Hvis du skal ta to hver morgen ville jeg ha tatt en ikveld, ja.
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #10 Skrevet 3. mai 2010 står at jeg skal ta to vagitorer daglig og dem skal tas om morgenen. takk, da tar jeg en ikveld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå