Gå til innhold

noen flere som fikk beskjed om å begynne på Crione gel/ progresteronstøtte etter uttak av egg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

står det i brevet, 2 vagitorer daglig i 15 dager. Har ikke tatt noen enda. Hadde uttak av egg idag. Ska jeg ta begge eller bare en?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal ta en ikveld. Dosen er en morgen og en kveld.

Helt vanlig prosedyre det :-) Lykke til med befruktning, deling og innnsetting!

Skrevet

åh, nå ble jeg seriøøøøst smånervøs.... måtte sjekke skrivet fra sykehuset... og PUH!

Jeg skal ta 2 vagitorer med crinone, men begge på morgenen......

Skrevet

Jeg skulle ta den ene når jeg kom hjem samme dagen og den andre som vanlig på kvelden. Morgen og kveld er vanlig. Husk å bevege deg etter den er satt inn :)

Skrevet

jeg skal bare ta en i 15 dager, med start dagen etter egguthenting. hmm. Litt forskjellige prosedyrer her;)

Skrevet

står hver morgen på meg også i brevet forresten... Men tar vel en ikveld likevel? glemte jo helt å spørre, var nok litt distre etter uttak idag.

Skrevet

hvordan gikk uttaket? skal skal imorgen;)

Skrevet

fikk ut 12 egg :) men reagerte veldig på sm.stillende, petidin. Kvalme og oppkast hele turen hjem :( men d er vel en del av bivirkningene. Selve uttaket gikk greit, selvsagt litt ubehagelig når jeg fikk lokalbedøvelsen, men eller gikk det greit.

Sædprøven til mannen var fin idag, d var godt å høre. De to andre prøvene han har tatt ikke var helt bra.

Men hva tror du, skal jeg ta en eller to vagitorer ikveld?

Lykke til i morgen :)

Skrevet

Hvis du skal ta to hver morgen ville jeg ha tatt en ikveld, ja.

Skrevet

står at jeg skal ta to vagitorer daglig og dem skal tas om morgenen.

takk, da tar jeg en ikveld :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...