*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 Nå har vi sikkert vært inne på legevakta 7 ganger siden jul, hver gang har hun vært så tett at hun har fått maske med ventolin + noen tabletter som løses opp i vann. Den ene gangen hadde hun 182 i puls når vi kom inn... Hun har vært tett siden før jul og vi har fått masse "diagnoser" rs-virus, krupp, influensa,tenner... ja you name it! Sist vi var på legevakta sa legen der at vi kom til å få ett brev fra vårt legekontor så vi kunne komme inn med henne å få tatt en grundig undersøkelse... å ja det fikk vi! Men.... Da vi kom dit sier legen ganske surt at vi må regne med at hun er tett, sånn er det bare. Han synes vi overdrev det hele med å forlange timer for kontroll... Så vi gikk hjem uten å vite mer eller mindre:( Vi skal få byttet lege fordi jeg følte at han var useriøs. Men overreagerer jeg virkelig så masse??
Gjest Sekretøsa Skrevet 3. mai 2010 #2 Skrevet 3. mai 2010 Om ungen er så tett at hun ma ha ventoline på legevakta, så syns jeg fastlegen skal skrive ut ventoline til dere.... Du overreagerer ikke!
Gjest Skrevet 3. mai 2010 #3 Skrevet 3. mai 2010 Det høres veldig rart ut, jeg skjønner dere vil bytte leg når det ikke føles å bli tatt seriøst. Spør neste gang om det kan være astma. I så fall får han antakeligvis både forebyggende og akutt medisin med inhalator(ventoline).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå