Gå til innhold

pergo og ang syklus

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skal begynne min andre kur og lurer på hvodan jeg finner ut av når EL er. denne syklusen hadde jeg 47 dager. fikk tr igår og begynner snart ny kur. før den tid hadde jeg enda lengre syklus. sist syklus var det 51 dager og det var etter en pergo kur og ble ikke gravid.

vanskelig å vite når man skal prøve å bli gravide når jeg er usikker på el.

noen råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Hadde du El den syklusen med 47 dager? Tok du blodprøve for å sjekke? Jeg har 35 dager med pergo, har uendelig lange uten, pga pcos. Men med pergo får jeg EL på dag 19-20. Jeg har tatt el tester, men merker det også, får blir veeeeeldig øm i magen og kjenner godt at jeg har EL de mnd jeg tar pergo.

Skrevet

jeg vet ikke om jeg hadde EL i syklusen. har aldri sjekket eller målt etter det. men får vel bare kjøre på annen hver dag da frem til neste ikm. hehe

åssen fant du ut at el var på dag 19-20?

Skrevet

Ok, synes 47 dager hørtes litt for lenge ut til at du har hatt eggløsning...Men jeg vet ikke..

Jeg tar EL tester for å sjekke om jeg har EL. Tok blodprøve første kuren,men reagerte utrolig bra på den,så har ikke tatt senere.

I tillegg til EL tester kjenner jeg eggløsningssmerter når jeg tar pergo. SKikkelig øm i magen i en til to dager. Med pergo har jeg sykluser som er helt stabile på 35 dager, da kan jeg også trekke fra 14 dager og El vil være ca dag 21.

Skrevet

Hei!

Jeg går også på Pergo og har tidligere hatt lange sykluser. Legen min på klinikken gav meg EL-sprøyte, Ovitrelle heter den. Skulle sette den selv og etter to dager skulle EL komme. Du kan les om den sprøyten på Felleskatalogen.

Tror jeg tok den på dag 14 i syklusen.

Men ellers anbefaler jeg å hamstre inn EL tester=)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...