Villa Perlesukker Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 Barn som spør etter datteren på 5, sønnen på 7 og om de får ta med minstemann på 3 ut i parken. Tror mine barn alle er ute mens 4 andre sitter og leker med lego på et soverom her haha. Men jeg skal kanskje være glad barna i det minste er så oppdragne at de ringer på Når har dere absolutt "væreinnetid" dvs tiden alle må komme inn på ukedager?
Gjest Skrevet 3. mai 2010 #2 Skrevet 3. mai 2010 Eldste på 6 år må være inne (senest) 19.00. Han skal opp tidlig og trenger sin søvn. Er det noe spesielt kan han være ute lengre, men det er skjelden. Jeg må innrømme at jeg reagerer på noen av vennene hans som kommer og ringer på både 19 og senere og spør om han skal være med ut og leke, når legger DE seg?
BlåBlå Skrevet 3. mai 2010 #3 Skrevet 3. mai 2010 Jeg hadde blitt sjeleglad om det var så mange barn her som ville leke med gutta. Og det er et pluss at de ringer pål og ikke bare labber inn som jeg vet mange gjør. 6 åringen må være inne til halv sju.
Mammaen til Isak Skrevet 3. mai 2010 #4 Skrevet 3. mai 2010 Hehe, så gøy da Er ikke dere bortreist også da? Må jo være supert å ha venner på alle kanter:) Flinke de er som ringer på! Min 5 åring må være inne mellom halv sju og sju, jeg strekker meg litt innimellom avhengig av dager og hva vi skal osv:) Har han venner over sender jeg de hjem rundt denne tida om ikke annet er avtalt med foreldra:)
Villa Perlesukker Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 3. mai 2010 Jeg sa 19 til gutten på syv år og i det jeg sa det tenkte jeg kanskje at det var litt sent Men men Blåblå: kan du huske at du for en del år tilbake hadde en "venn" her inne som du delte husmortråder med... og fortalte hverandre etter hvert rom hva vi hadde gjort? Vel det er meg med nytt nick Om du ikke vet hvem jeg er så kan jeg sende deg en pm . Nice to see you again;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå