Gjest Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 Kjøpte solkrem i fjor (på apotek) og spurte apotekaren om oppbevaring og om man skulle kjøpe ny hvert år. Hun sa at det var ikke nødvendig, så lenge utløpsdatoen ikke var gått ut og at det var "gammelt nytt" det med at en måte kjøpe ny hvert år. Så nå brukte jeg den vi kjøpte da på ungene i bhg. faktor 30, faktisk. Og jeg lurer på om det er noen sammenheng med følgende: Minsta, på så vidt 2 år, er rødskjoldete i huden i ansiktet nå etter en dag med kraftig sol. Litt som en lett, lett hevelse. på kinnene og nedre del av pannen. Det har jo ikke akkurat vert mye sol før nå, her i Stavanger, og så liten som hun er så har vi ikke vert så utrolig mye ute, over tid. Reagerer hun på sola? På kremen?
BlåBlå Skrevet 3. mai 2010 #2 Skrevet 3. mai 2010 Det kan jo hende hun ikke tåler kremen. Tålte hun den i fjor ?
Gjest Skrevet 3. mai 2010 #3 Skrevet 3. mai 2010 Hm, ja, hun brukte den i fjor, uten problemer. Jeg smører eldste med samme krem (han er 6) og han reagerer ikke, i år som i fjor...
Jojo x3 Skrevet 3. mai 2010 #4 Skrevet 3. mai 2010 Kanskje hun har vært eksponert for sol over lenger tid idag enn hun pleide ifjor? Min på 2 reagerer mer nå enn før, har fått soleksem så vi må smøre med fuktighetskrem om ettermiddagen/kvelden. Hun bruker solf 30 som det står for solfølsom hud på.
Gjest Skrevet 3. mai 2010 #5 Skrevet 3. mai 2010 Jo, hun var en del i sola i fjor, men da gikk det mer gradvis. Nå ble det litt sånn, "BANG-fint vær". Tenkte jeg skulle smøre med A-derma sin Exomega i kveld og så sende med caps (en lekker sak med klaffer for ørene....) i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå