Gå til innhold

Vanvittig som noen ting har forandret seg etter jeg ble gravid.. =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har alltid vært fasinert av jentesex, syntest det virket spennende og liksom litt "ulovlig" på en måte. Men etter jeg ble gravid, tenker jeg jo omtrent ikke på annet.. Hodet er helt superfokusert på dette, og jeg fantaserer mer enn noen gang. Slik det er nå, HÅPER jeg virkelig at jeg en dag kan sette dette ut i livet. Det er bare en erfaring jeg MÅ ha. Min kjære er også, som sikkert alle gutter generelt, svært fasinert av dette og har sagt klart og tydelig at om jeg skulle ha behov for å prøve dette ut, skal han absolutt ikke stå iveien for det =) han synest bare det hadde vært spennende for min del. =)

Så nå sluker jeg alt jeg kommer over. Elsker å chatte litt dirty og bare la fantasien fly avgårde.. Herlig!! Sikkert uforståelig for mange, men helt fantastisk (og nødvendig..) for meg =)

Slik som nå, kan jeg ikke vente med å få minsten i seng slik at jeg kan få kost meg litt igjen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner deg jeg. Jeg har også alltid vært fasinert av jentesex og da jeg gikk gravid var jeg som deg, tenkte ikke på annet. Fantaserte også mye om det.

Men det gikk helt over etter fødselen...nå tenner det meg ikke på samme måten lenger.

Skrevet

Etter fødselen har man gjerne ikke lyst på sex, og spedbarnstiden er liksom ikke tiden da man arrangerer sexmøter med fremmede. Så jeg tviler sterkt på at dette er starten på noen orgie for deg/dere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...