Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 hadde ubeskyttet samleie natt til lørdag, og i dag fikk jeg en liten blødning med brunt blod. Kan det være en festeblødning? jeg har ikke fått igjen mensen etter fødselen for 6 mnd siden, så vet ikke hvor jeg er i syklusen. jeg hadde ventet at en mens skulle være mye kraftigere enn dette, pluss at jeg ikke har vondt. Vanligvis har jeg vonde og kraftige blødninger. når kan jeg teste etter en festeblødning?
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #2 Skrevet 3. mai 2010 Det var litt i tidligste laget til å være festeblødning. Ett evt befruktet egg når ikke livmoren før 4-6 dager etter eggløsning, og fester seg først et par dager senere. En test kan du ta ca 14 dager etter mulig befruktning. Mener å huske at jeg også hadde en blødning noen mnd etter fødsel som jeg ikke helt skjønte hva var. Mensen var det ikke, for den kom ikke før flere mnd senere, og da var det ikke tvil om at det var det. Mensen kan godt være forandret etter fødsel. Jeg har mye svakere blødning, og ingen smerter nå etter fødsel.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #3 Skrevet 3. mai 2010 ååå, så godt å høre Vil ikke være gravid nå hehe. jeg har hatt et par sånne rare endagsblødninger et par ganger, som ikke har vært mensen, men da har det vært lys rosa, ikke brunt. håpe mensen min forandrer seg til å bli pysemens også Jeg skal nå teste om et par-tre uker uansett... HI.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå