Gå til innhold

Lufta gikk ut av meg i dag - er ikke gravid

Anbefalte innlegg

Jeg er en "gammel sliter" med nytt nicknavn som vanket mye her inne i 2006-07 når jeg prøvde å bli gravid/var gravid med min datter. Hun er i dag snart 3 år. <3

Vi har siden i fjor høst prøvd å bli gravid på privat klinikk. 3 forsøk er oppbrukt og jeg fikk svar på blodprøvene i dag etter innsetting 14. april. Men jeg er ikke gravid. HCG nivå på rugedag 14 og 16 er på skarve 55. Jeg føler meg demotivert og det kjennes som om lufta helt gikk ut av meg. Alt jeg har vært gjennom er forgjeves og vi må finne måter å finansiere de neste forsøkene. Ferie og andre ting må forsakes. Det offentlige i min by vil ikke behandle meg uten at jeg vil gå nærmere innpå det nå, så jeg kommer ikke unna privat behandling.

Jeg bruker å være positiv og sterk, men i dag må jeg la meg selv kjenne litt på at jeg synes det er vanskelig. Jeg har hatt trua så lenge og har håpet, ventet, håpet, ventet, håpet og ventet. Men nei, det var ikke min tur denne gangen heller. Håper noen kan blåse babystøv min vei. Jeg skal nok komme sterkere tilbake.

"Medgangen avslører lastene, motgang dydene."

Francis Bacon

Tusen takk for at DU tok deg tid til å lese dette.

Fortsetter under...

Hei. Skjønner deg såå godt. Min blodprøve i dag viste en hCG på 21 og er da på rugedag 16. Så dette var nok en kjemisk graviditet. Men klinikken ønsket at jeg skulle komme tilbake i morgen å ta en ny blodprøve. For alt kan skje sa de:-)

Vet at den sjansen er mikroskopisk, men får ta den for sikkerhets skyld.

Jeg har lest at hCg verdien kan variere i uke 4 (rundt mens) fra 5 til 430, så greit å sjekke om noen dager igjen kanskje?

Dette var også vårt 3 forsøk, så nå begynner det virkelig å koste penger! Men vi gir nok ikke opp uansett:-)

Lykke til videre!

Jeg ble også tilbudt å ta en blodprøve til, men jeg takket nei. Jeg har tatt HCG support i form av Pregnyl + Crinone gel, så førstnevnte gir jo utslag på blodprøven også. Jeg føler meg ikke gravid, så da kutter jeg likegodt ut alle medisinene fra nå. Har du tatt HCG support?

"Godt" å høre at det er flere i samme båt, selv om jeg ikke unner noen å føle slik som meg nå. Vi får krysse fingre for hverandre og håpe at det ordner seg for snille jenter til slutt.

Lykkeønskninger overbringes til deg også.

Jeg har brukt crinone x 2 og progynova x 3, så ingen av de skal vel slå positivt ut. Men jeg fikk svak positiv test rugedag 11 og 12, for så negativ 13 og 14, så rimelig sikker på at den båten er seilt.

"Snille jenter kommer til himmelen, slemme jenter kommer dit de vil" er mitt motto for tiden..hehehe

Hei du elly belly. Tror jeg husker deg fra 06/07. Var også inne her da og endte opp med snuppa som blir 3 i november. Jeg har også endret nick.

Kjenner at jeg føler med deg. Hadde ett misslykket søskenforsøk i november og gikk fullstendig på veggen etter det, Har kommet meg ut av det og fortsetter nå på 2 søskenforsøk.

Var i Tromsø i dag og der var de positive denne gangen.

Lykke til videre i prosessen din, hva du enn bestemmer deg for..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...