Gå til innhold

Kan du anbefale et spisested i Oslo som kan ta imot 20 stk, pris ca. 400 pr kuvert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjerne slik at det går an å reise kollektivt dit, da vi er mange som kommer til byen med fly, og dermed ikke har bil.

Barn må også være velkommen. (Kun 2 barn og 2 babyer, ikke en hel gjeng, liksom)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj det kommer jo litt an på hva dere liker.

400.- pp mener du da at drikken skal være inkludert?

Skrevet

Fridays! Kjekt for barna (ballonger, tegnesaker, barnemeny) og rimelig men god mat og drikke for voksne:o)

Skrevet

Nei, drikken trenger vel ikke å være inkludert tror jeg.

Fridays er sikkert flott, men vi vil gjerne ha noe litt mer stilfullt.

Dessuten er det ikke så viktig at det "passer" for barna, men det må være et sted hvor barn er velkomne ;)

Skrevet

Kan anbefale hvis du sier mer hva du tenker om type mat. Jeg liker de etniske når det gjelder å ha med barn.

F. eks. Chiang Mai, Fours Seasons, Oriental ol.

Skrevet

Det er mine besteforeldre som ønsker å ta med barn og barnebarn ut for å feire at de har blitt 75 år, så det bør være et sted med litt stil, samtidig som det ikke må være alt for dyrt.

Etnisk tror jeg blir litt for sprekt for bestefaren min, som ikke en gang fikser hvitløk ;) Kinesisk går bra, da. Og italiensk, men ikke indisk, for å si det sånn. Det tror jeg blir litt for sært for den gamle mannen. Hehe...

Skrevet

Du kan prøve Ved Brua i Oslo, vi hadde dåpen der og de holdt åpent kun for oss og vi betalte kun for maten. De tilpasset menyen til våre behov og laget søt miniburger til vår eldste. Nyyydelig mat til en rimelig penge. Vi fikk også ha med oss kake.

Ellers så er det en kjempegod italiensk restaurant i vikabuen som jeg selvfølgelig ikke husker navnet på i farten.

Skrevet

Heter stedet "Ved Brua"?

Hvilken type mat er det? Har sjekket ut Four Seasons, og det virket veldig greit, men må jo høre med gamlingene ,)

Skrevet

Ja stedet heter ved brua og ligger i vika vis a vis Raymonds om du vet hvor det er (de har også veldig god mat, men er ikke like barnevennlig :o) HEr er hjemmesiden deres http://www.vedbrua.no/hjem-1.html Vi hadde en i allefall et godt måltid både de eldre og de yngre...

Skrevet

Ved brua hørtes supert ut, og vi bestemte oss for å gå for den, men der var det fullt. Konfirmasjonshelg denne helga, selvfølgelig...

*stønn*

Morfar er ikke spesielt gira på kinesisk, viser det seg. De hadde noen uker i Kina for to år siden, og han ble visstnok kjempelei av kinesisk mat. Sær? ;) hehehe...

Skrevet

Raymonds it is :)

De hadde egentlig stengt, men åpnet bare for oss. Supert!

Skrevet

Four Seasons er asiatisk, bare sånn at du er klar over det:-)

Hvis du vil ha veldig sånn klassis, hvorfor ikke gå for f. eks Bølgen& Moi på Briskeby eller enda bedre, den på Henie-Onstad?

Eller Eik i Universitetsgata, men den overskrider kanskje budsjettet?

Ellers har jeg inntrykk av at gamlinger liker DS Louise på Aker Brygge..hehe..;o) Der er det sånn typiske ting de liker, ikke altfor dyrt og fin utsikt. Kan se for meg at 75-åringer liker det:-)

Skrevet

Ser nå at jeg svarer litt sent;o) Bra det ordnet seg, håper dere får en fin feiring!

Skrevet

De har supergod mat på Raymonds, har spist der flere ganger og er alltid fornøyd. Bare en liten advarsel, eieren kan virke litt sær av og til, men maten er upåklagelig ;O). Det er et stilig sted, men avslappet atmosfære. Håper dere får en fin feiring. (Og så Aker brygge to minutter unna om noen vil ha en drink eller bare strekke litt på bena etter middagen.)

Skrevet

Du får skrive et innlegg her inne om hvordan det gikk i ettertid. Føler meg litt "ansvarlig" :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...