Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #1 Skrevet 3. mai 2010 Jeg har lagt merke til at det er laget grupper på facebook osv. hvor man snakker om at man skal "steke" eller at man er en stekar (??). Jeg ble litt nysgjerrig, så jeg blir glad for svar!
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #2 Skrevet 3. mai 2010 Da ser du nok ikke Paradise Hotel siden du ikke vet det:o) Carl sier han er en steker og det er en måte å danse på med hånda? Etter som jeg har forstått. Ja jeg ser på.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #3 Skrevet 3. mai 2010 Herregud, glad jeg ikke følger med på slik idioi! ;D
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #4 Skrevet 3. mai 2010 Dette har ikke jeg fått med meg. Bruker uttrykket steking i forbindelse med å sole meg jeg da, men tror ikke det er noe nytt uttrykk akkurat.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #5 Skrevet 3. mai 2010 Å steke er for meg å pines litt ekstra lenge i en pinefull situasjon. "La han steke litt før du går og hjelper han" f eks om en kollega som sliter i en viktig samtale...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå